Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LH

Pamatujte na přísloví: "Kdo nic nedělá, nic nezkazí, kdo nic nezkazí, ten je pochválen, kdo je pochválen, bývá povýšen, kdo bývá povýšen nic nedělá.A kdo nic nedělá ten je oblíben."

6 0
možnosti
Foto

delam v korporatu prakticky cely zivot, byt na specificke pozici a nepohybuji se mezi manazery teda pouzivam manazery kdyz chci neceho dosahnout... Ale jinak v korporatu se da velmi dobre zit a prezit,... :-) Bohuzel je pravda ze ne vsechny teamy jsou v pohode a slysel jsem o psychopatickych tymech.

1 0
možnosti
Foto

Jo jo, přesně vím o čem píšete. Taky jsem si tím prošel.... míting, brífing, brejmstorming, vantuvan a práce stála. Na korporát musí bejt žaludek.

21 0
možnosti
Foto

Martino, já dělám v mezinárodní firmě 19 let a podobných big bossů, jetek a hlavně rektálních alpinistů jsem zažil bezpočet. Pro samé meetingy a vymýšlení nesmyslných nařízení jim většinou nezbývá čas na práci a nám obyčejným pracujícím jen ztrpčují život. Mě osobně dělá největší radost je čas od času ztrapnit (vzhledem k tomu, že většinou neví co naše práce obnáší, si často naběhnou sami) nebo je poslat do míst kde záda ztrácí slušné jméno. A když mi pak vyhrožují výpovědí, je potřeba jim připomenout, že já živím je, nikoli naopak. O tom, že jsme jen levná pracovní síla vůbec nepochybují. A jedna zajímavost na závěr : u nás se vyplňují sebehodnotící dotazníky a kolonkami A,B,C,D, přičemž nejlepší A je zakázáno zaškrtnout.

22 0
možnosti
Foto

;-D Jo a to nás nutili taky do různých dotazníků (vč. toho jestli nás neoslovil někdo z konkurence) a hlavně testování (asi jak jsme na tom nebo jestli je můžeme ohrozit). White Belt, Green Belt a podobné certifikáty pak byly jen třešnička na dortu mnohdy nechtěného povýšení...

3 0
možnosti

Záleží na korporátu. V pár (dvou :-) )jsem pracoval a tak špatné to nebylo. Ale je pravda, že jsem pracoval ve firmách, kde se něco vyrábělo.

Potkal jsem pěknou řádku neschopných managerů, ale třeba v současné firmě je nadpoloviční většina lidé na správném místě. Mluvím-li o středním managementu. Vyšší neznám a znát nechci

Třeba u kámoše to neodnášejí Češi, ale Egypťané. Když je něco hnusného, udělá to Egypt

1 0
možnosti
PB

..... tej západní vášni motivací, testování a pohovorů propadl v naší putyce aj mladej, progresivní provozák, kterej to vyzkoušel na kuchařa,- "jak bys ohodnotil svůj dosavadní výkon na škále od 1 do 6?,- a co bys mohl dělat lépe?,- kde spatřuješ rezervy ve své práci???",- ....... a tak sa milej Venca rozchechtal a mrskl po něm rondon,- ať mu jako tu "škálu" předvede kolem voběda na dvou zájezdních autobusech (cca 80 hladovejch krků). Sedl si k nám, do výčepu ke štamgastům, dal si škopek s rumem a sledoval cvrkot. Mladej ho přemlouval, hrozil, prosil, vztekal sa,- ani s nim nehnul. Na plac dorazil velkej šéf, vlastník a provozovatel v jednom,- tak mu dal Venca na výběr,- "já nebo to nevycválaný tele!"....... střih/ Venca vaří dál, tele "motivuje" někde v Čechách!R^

44 0
možnosti
MB

Pracovala jsem v multi kulti nadnarodni firme v cizine a muzu rict, ze to, o cem pisete, sedi asi vsude na svete.

V korporatech lidem nejde o vysledek (tedy dobre odvedena prace), ale o sebeprezentaci, za kterou jsou "body" a za ty jsou postupy a penize. Zaroven si maloktery sef vybere z tymu toho nejschopnejsiho cloveka (co kdyby se ukazalo, ze zvlada vic, nez sef?), ale toho nejvetsiho patolizala.

Priserne demotivacni prostredi.

27 0
možnosti
LH

Vidíte a pak budou komunistům vyčítat, že na vedoucích místech byli nekompetentní lidé.

Zrovna tak to, že za komunistů byla přezaměstnanost, ALE DNESKA JE TO PŘESNĚ TO SAMÉ.

4 3
možnosti
Foto

J16a73n 68Š48i33k

16. 2. 2021 12:46

Ten slovník je výborný, ale chtělo by trochu rozšířit. A doplnit o zkratky, ty většinou nováček studuje o víkendech. Takový článek na odpo po o je TOP :-) Hezký den

8 0
možnosti
Foto

Pane Šiku, já jsem se krotila záměrně;-D Z toho by pak šla hlava kolem... Krásný den Vám přeji:-)

4 0
možnosti
LH

Vážená paní, slova...Češi – levná pracovní síla...bych viděl poněkud jinak.Starý zaměstnanec...levná pracovní síla a ...stálý zamětnanec, též levná pracovní síla.

Uvedu jen několik příkladů, ale vězte, že se to děje v mnoha ČESKÝCH firmách.

Když jsem pracoval v jedné firmě, nastoupil mladý muž (30 let) a dostal větší nástupní plat než já...a to nic neuměl, na mašinách jsem ho 2 měsíce zaučoval.

Když jsem se ptal podnikatele, proč má on více, bylo mi řečeno:"Ale vy jdete za pár let do důchodu, vám to stačí, on je mladý a potřebuje víc peněz."

V jiné firmě pracuje můj příbuzný už 14 let a noví zaměstnanci tam dostávali také vyšší nástupní plat, než měli dlouholetí zaměstnanci.

Když se on ptal, proč mají nastupující více, bylo mu řečeno, že za ty peníze co berou stálí zaměstnanci by tam nikoho nového nesehnali.

A když odpověděl, že tedy dá výpověď a za měsíc se tam bude hlásit jako nový zaměstnanec, tak mu řekl, že ho už nevezme, protože je rebel.

Takže jak říkám, zlatí komunisti, protože čím byl člověk déle ve fabrice dostával vyšší plat, vyšší osobní ohodnocení a věrnostní příplatek (některé fabriky ho dávaly po pěti letech, jiné po deseti letech).

17 7
možnosti
Foto

Milý pane Ladislave, to je bohužel další nepěkná realita dnešních dnů...můj poslední zaměstnavatel (česká firma) se Vámi zmíněnou "platební morálkou" netajil. Bohužel se k tomu navíc přidal ještě jeden nešvar a tvrzení, že ženy jsou na h.... a mají být rády za každou práci nebo být doma a podobné myšlenky. Co z toho plynulo? V té fabrice ženy braly a stále berou o třetinu nižší mzdy než muži a to vykonávají stejnou práci, mnohdy i víc. Majitel se netají tím, že by byl rád za to, aby tady byl režim minulý. A to proto, že zaměstnanci si moc vyskakují a mají moc dovolené (20 dní), atp. Šikanování a udavačství je na denním pořádku též. Tak nevím co je lepší...

4 0
možnosti
VF

A jsem namydlená. Bisschen Deutsch, němnóžko pa růsky, ale angličtina už nee. Ani k minulému bloku jsem nemohla psát, neb jste mně nastavila zrcadlo. Tak pa.

1 0
možnosti

Na ja, auch ich spreche Deutsch, aber nur ein Pfennig.

3 0
možnosti
  • Počet článků 81
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Jsem osoba velmi upřímná a mí nejbližší to se mnou mnohdy nemají jednoduché.

Mám ráda výtvarné umění, hudbu, hru na klavír, zpěv, procházky a svou (ne)dokonalou rodinu.

Ráda píši o věcech, o kterých se nemá mluvit (když už o nich není vhodné mluvit), protože by se to mohlo třeba někoho dotknout. 

To vše s nadsázkou mně vlastní.

Jo a díky za 2. místo v kategorii Nováček v Blogerovi roku 2020!

 

Seznam rubrik