Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OU
Foto

Máma od Marie Rottrove.

"A děvče jiskřivé byla máma.

Pak zrůzněná a bolavá,

když suverén ses na svět dral

a žádný anděl nezpíval na bílý sál

Ave Maria. "

1 0
možnosti
SL

ETC - Stříhali dohola malého chlapečka

Musorgskij - obrázky z výstavy (vyšší volume)

Poletíme? Muž neviditelný, Zlej chlapeček, Cirkus

1 0
možnosti
VF

C i m b á l ...... a lidové pěsničky. Ne, že by byly nejsmutnější, ale slzy se hrnou samy. K tomu i všechno to, o čem píší ostatní. Jednoduše řečeno - hudba.R^:-)

1 0
možnosti

Mně vždycky běhá mráz po zádech, když slyším Va, pensiero (sbor židů) z opery Nabucco. A to prý není nic proti tomu, když sedíte přímo v La Scale, a se sborem zpívá celé divadlo.:-)

2 0
možnosti
Foto

R^ Mně vždycky naskakuje husina...

0 0
možnosti
Foto

Queen jsou jasný, ještě bych přidala These are days of our lives, u té bývám často naměkko.

A když ještě Kryštof nedělali jen popové jednohubky pro rádia, tak jedna jejich píseň - Jízda v protisměru mě dokázala hodit do takové depky, že když jsem ji poslouchala v autě v noci, měla jsem chuť to někam napálit.

A ještě od Nadi Urbánkové - Závidím.

1 0
možnosti
Foto

Jj, starý dobrý Kryštof...

Ty jo, Tebe si ani v depce nedokážu představit. Ty jsi pro mě neuvěřitelný energetický gejzír.;-)

1 0
možnosti
Foto

Neco ode mne,

Samuel Bartber - Adagio for Strings, Op.11

https://www.youtube.com/watch?v=WAoLJ8GbA4Y

1 0
možnosti
Foto

V kombinaci se vzpominkama to mam tak nejak co je v Platton

https://www.youtube.com/watch?v=kRCubAtPiKg

1 0
možnosti
Foto

Loudá se půlměsíc, Und im Schneegebirge, Vltavský tůně, Love kills, I dond believe you you dont need me anymore ... Chovejte mě má matičko. Klasická hudba, kupodivu, ve mě smutné pocity nevyvolává.

1 0
možnosti
Foto

.... tak běžte všichni pryč, já chci umřít sám...

Klaunova zpověď.

5 0
možnosti
Foto

Tu mám od Petra Nováka nejraději. Škoda ho...

0 0
možnosti
Foto

Mahler: Adagio z 10. symfonie

Rachmaninov: 18. variace na Paganiniho téma

Genesis: For Absent Friends

Cher: The Sun Ain't Gonna Shine Anymore

John Kander: hudba z filmu Still of the Night (main theme)

1 0
možnosti
Foto

Skvostné tipy. Díky za ně!

Tou skladbou Still of the Night jste mi připomněl soundtrack k filmu Hříšný tanec, kde byla také. ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 81
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Jsem osoba velmi upřímná a mí nejbližší to se mnou mnohdy nemají jednoduché.

Mám ráda výtvarné umění, hudbu, hru na klavír, zpěv, procházky a svou (ne)dokonalou rodinu.

Ráda píši o věcech, o kterých se nemá mluvit (když už o nich není vhodné mluvit), protože by se to mohlo třeba někoho dotknout. 

To vše s nadsázkou mně vlastní.

Jo a díky za 2. místo v kategorii Nováček v Blogerovi roku 2020!

 

Seznam rubrik