Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
Foto

Jako člověk, který vyrůstal v multižánrově zaměřené rodině to ani nelze jinak.;-)

Otec je velkým milovníkem hardrockových kapel, mamka si pouštěla pop rock a slovenskou hudební scénu, první bratr popík v čele s Pet Shop Boys a u druhého bratra duněl v pokoji metal v čele s Metallicou, Slayer nebo Sepulturou. Do toho nás babička "nutila" abychom si s ní zatancovali na Moravanku.;-D;-D;-D

Děkuji za Váš tip. Kdo má něco odžito, tak kolikrát stačí vnímat text a prožitek autora.

Mě hned po poslechu "Vaší písně" naskočil Sluneční hrob a hned jsem si ho musela pustit.:-)

0 0
možnosti
IL

I75v19a12n44a 49L72a26n27c49e

20. 7. 2022 19:44

Slyšíš jak zvoní, nádhera. Mne stačí slyšet hlas E. Hakena, jeho vodníka..., u toho jsem řvala už když jsem byla mladá. Edith Piaf, brečela jsem s ní nad jejím těžkým životem a ta těžkost byla cítit i z jejího hlasu. Beethoven, nemohla jsem poslouchat Bacha, protože z toho jsem šla do deprese. Brečívávala jsem když jsem poslouchala skladby Jaroslava Krčka a Musica Bohemica: Lidové zpěvy vánoční: Štědrý večer nastal, mne vždycky dostane. Dřevo se hudbou odívá: Hořelo srdéčko, hořelo plamenem a když dohořelo, stalo se kamenem ... Tady v USA jsem například už mnohokrát řvala nad Prodanou nevěstou... Já bych mohla pokračovat a pokračovat...

4 0
možnosti
PC

Jen namátkou:

1) A. Dvořák: Largo z 9. symfonie (Z Nového světa); árie Rusalky

2) 2. věta Beethovenovy Patetické sonáty

3) A. Vivaldi: Zima (2. věta)

4) J. Suk: Píseň lásky

5) Moravské lidové písně, obzvláště tato mě vždycky úplně dostane:

https://www.youtube.com/watch?v=y8jQCsAoCQA

Děkuji za krásný blog.R^;-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji.;-)

A máte skvělý vkus!

Vivaldiho taky miluji. Jeho Čtvero ročních období si můžu pouštět prakticky pořád dokola. Hlavně tuto část:https://www.youtube.com/watch?v=NqAOGduIFbg :-)

Mimochodem tím Sukem jste mi připomněl toto: https://www.youtube.com/watch?v=izTHeM2Qkhg

K lidovkám jsem "dospěla" až docela nedávno. Moje oblíbená je: https://www.youtube.com/watch?v=ufYHxTzlDws

2 0
možnosti

Možá ne nejsmutnější, ale za srdíčko to bere taky: https://www.youtube.com/watch?v=3u9V_zmssh4 :-)

1 0
možnosti
Foto

Moje nejsmutnější (a nejstrašlivější) jsou např. Internacionála, Pochod rudých námořníků, Hymna demokratické mládeže, Hymna SSSR / RF ... atd.

U nich také řvu. Jen ne žalem.

Jinak bych volil dost podobně jako Vy, ale přidal bych árii Rusalky. :-)

2 0
možnosti
Foto

Pane Dvořáku, Vy nikdy nezklamete!;-DR^

Krásný den.:-)

1 0
možnosti
VM

Nevím, jestli to víte, ale "O mio babbino caro" je komediální árie v komickém operním kusu a tak má být taky interpretována. Je ovšem třeba znát souvislosti, v nichž se v opeře nachází. To, že nezodpovědní interpreti z toho dělají doják, mě osobně vytáčí.

1 0
možnosti
Foto

Přiznám se, že jsem to nevěděla. Děkuji za info.R^

Mně spíš připadá tragická.;-)

Pokaždé když ji slyším a vnímám text, vzpomenu si na trable, které prožívá snad každá dívka v určitém životním období...a já nejsem výjimka. Naštěstí to už dnes vnímám s nadhledem. :-)

1 0
možnosti
Foto

Mě zaručeně vždycky dostane do kolen Radůza...

3 0
možnosti
JM

J68a85n 41M19a15r41e48k

20. 7. 2022 15:37

Souzním s vámi Martino, já jsem také fanda klasické hudby, ale mám rád i 'big bands' jako Glenn Miller, Dizzy Guilespi, Billy Haliday, Louis Armstrong (jeho kousek Ezíkiel so de weel (jeho výslovnost) Ezechiel saw the wheel je pro mně stále 'top'). Z klasiky mám nejraději Choral music, je úžasné, co se s lidským hlasem dá uělat. Fascinuje mně Griegova kantata Olave Trygvason, ale Dvořákova Stabat mater naprosto vede. Ty úseky, kde ženská část sboru zpívá 'Sancta Mater istud agas crucifixi fige plagas'...anebo 'Virgo virgine preclara mihi iam non sis amara'...tam většinou brečím. A mMozartův 'Ave verum corpus' to jsem slyšel v New Yorku v jedné katerdále zpíval to asi 80tičlenným dětskmý sborem...je toho hodně...muzika je něco úžasného. Sám jsem zpíval po několik let v letech šedesátých v mužském sboru SMETANA, tehdy dirigovaném absolutním sluchařem a vůbec muzikantem Vladimírem Doležalem

2 0
možnosti
Foto

Já úplně zapomněla na Griega! Toho jsem si hodně pouštěla v maturitním ročníku. ;-)

No a Louis Armstrong...vím, že říct: "Brečím u jeho Wonderful world", asi bude na TOP 20;-D, ale díky němu jsem objevila kdysi jazz a minulý rok jsem se vrátila k jazzu opět a krátila jsem v autě čas posloucháním speciálního mixu československého jazzu z 50. a 60. let.:-)

Mimochodem ty dětské sbory jsou úžasné (mám hrozně ráda skladbu, která je ve filmu Sám doma 2: Ztracen v New Yorku), stejně tak i chorály zpívané mnichy z Francie.

Krásný den!

0 0
možnosti
Foto

J15o28s34e56f 17B61á93r56t90a

20. 7. 2022 15:26

A nehrozí, ž vám třeba někdo někdy pošle toto:

https://www.youtube.com/watch?v=QVtaMIiUyYU

1 0
možnosti
  • Počet článků 81
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Jsem osoba velmi upřímná a mí nejbližší to se mnou mnohdy nemají jednoduché.

Mám ráda výtvarné umění, hudbu, hru na klavír, zpěv, procházky a svou (ne)dokonalou rodinu.

Ráda píši o věcech, o kterých se nemá mluvit (když už o nich není vhodné mluvit), protože by se to mohlo třeba někoho dotknout. 

To vše s nadsázkou mně vlastní.

Jo a díky za 2. místo v kategorii Nováček v Blogerovi roku 2020!

 

Seznam rubrik