Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

Butiky nemám ráda, protože tam se vás snaží narvat do čehokoliv. Ráda se proběhnu a vyberu to, co uznám za vhodné, a to v konfekci. Nemusím poslouchat, vám to ale sluší, když mě se ta věc ani trochu nelíbí.

5 0
možnosti

Zejména za poslední exemplářR^.

A konstatuji, že nafučení kavárníci s poučovacími manýry jsou i na Plzeňsku:-).

11 0
možnosti
Foto

Když jsem spokojený, tak je pochválím. třeba tím, že řeknu: Sluší vám to. A následuje její úsměv od ucha k uchu.

2 0
možnosti
Foto

Moje řeč!R^

A některé si to fakt zaslouží.

Mně se vždycky líbí, když u nás zavítám do sámošky, tak ty prodavačky hýří dobrou náladou a úsměvy. Sice tam pak utratím víc, než jsem chtěla, ale za tu chvilku v tom příjemném prostředí mi to stálo.;-D

8 0
možnosti
Foto

Ten poslední je na facku, zřejmě si takové chování k zákazníkům může dovolit.

Nedávno jsme byli v Alze, reklamovat notebook a ten, co tam pracoval, byl také "odborník" - "To já nevím.... Asi neee.... Tak chcete tohle?" +, jako bonus naprosto otrávený obličej. Jeho to tam asi fakt baví.;-D

7 0
možnosti
Foto

Až k nám přijedeš, tak Tě tam vezmu na čumendu8-o Ale co jsem slyšela, tak to prý předal svému švagrovi...:-P

Jinak s těmi "odborníky" to je fakt mizérie...

1 0
možnosti
Foto

Mě dodnes fascinuje jedna věc, ačkoli to úplně nesouvisí s komunikací: když je po nějakém artiklu zjevně dlouhodobě větší poptávka než po ostatních ze stejného/příbuzného ranku, a tudíž neustále chybí. Normálně uvažující člověk by ho prostě objednával o něco víc. Často ale narážím na to, že prostě neustále "není, došel". Argumentem v jejich hlavách nejspíš bude něco jako "pak se to neprodá a prodělám na tom". Jako kdyby toho nešlo objednat jenom o něco víc (nikoli půl kamiónu) a vyzkoušet si, jak to půjde na odbyt, že jo.

Jsou to prkotiny, ale ještě jednu (a ta už je o komunikaci víc): Bylo by taky dobré znát aspoň trochu svůj sortiment, zejména ty nejznámější, nejprodávanější kusy. Když paní řeknu "jedny kamelky", proč se mě ptá, jestli modré, resp. lehké? Kdybych chtěl modré/lehké, tak řeknu "modré kamelky", ne? A pokud tam přijde nějaký blb, řekne pouze název, a pak se diví, že mu paní podává ty "normální" (čili žluté), přičemž on chtěl modré, tak je to pouze a jenom jeho blbost, protože to přece měl říct, himl hergot!

No nic, problémy prvního světa... :D

8 0
možnosti
Foto

Myslím, že většina prodavaček je příjemná, ale občas to opravdu stojí zato. Hezký den, Martino:-)R^

10 0
možnosti
  • Počet článků 81
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Jsem osoba velmi upřímná a mí nejbližší to se mnou mnohdy nemají jednoduché.

Mám ráda výtvarné umění, hudbu, hru na klavír, zpěv, procházky a svou (ne)dokonalou rodinu.

Ráda píši o věcech, o kterých se nemá mluvit (když už o nich není vhodné mluvit), protože by se to mohlo třeba někoho dotknout. 

To vše s nadsázkou mně vlastní.

Jo a díky za 2. místo v kategorii Nováček v Blogerovi roku 2020!

 

Seznam rubrik