Děkujeme za pochopení.
I77v82a84n32a 84L41a27n54c66e
Butiky nemám ráda, protože tam se vás snaží narvat do čehokoliv. Ráda se proběhnu a vyberu to, co uznám za vhodné, a to v konfekci. Nemusím poslouchat, vám to ale sluší, když mě se ta věc ani trochu nelíbí.
P40e47t14r 29Š80i66r14o11k41ý
Zejména za poslední exemplář.
A konstatuji, že nafučení kavárníci s poučovacími manýry jsou i na Plzeňsku.
J23o15s47e52f 15B49á95r34t96a
Když jsem spokojený, tak je pochválím. třeba tím, že řeknu: Sluší vám to. A následuje její úsměv od ucha k uchu.
M53a92r23t34i84n59a 42B67o36j59a12n67o97v21s78k91á
Moje řeč!
A některé si to fakt zaslouží.
Mně se vždycky líbí, když u nás zavítám do sámošky, tak ty prodavačky hýří dobrou náladou a úsměvy. Sice tam pak utratím víc, než jsem chtěla, ale za tu chvilku v tom příjemném prostředí mi to stálo.
Š41á41r47k41a 10A54n36d53r60l67o60v65á
Ten poslední je na facku, zřejmě si takové chování k zákazníkům může dovolit.
Nedávno jsme byli v Alze, reklamovat notebook a ten, co tam pracoval, byl také "odborník" - "To já nevím.... Asi neee.... Tak chcete tohle?" +, jako bonus naprosto otrávený obličej. Jeho to tam asi fakt baví.
M36a67r54t94i54n71a 91B60o11j21a87n85o65v58s61k57á
Až k nám přijedeš, tak Tě tam vezmu na čumendu Ale co jsem slyšela, tak to prý předal svému švagrovi...
Jinak s těmi "odborníky" to je fakt mizérie...
P11a24v93e68l 59J72e17ř57á91b95e97k
Mě dodnes fascinuje jedna věc, ačkoli to úplně nesouvisí s komunikací: když je po nějakém artiklu zjevně dlouhodobě větší poptávka než po ostatních ze stejného/příbuzného ranku, a tudíž neustále chybí. Normálně uvažující člověk by ho prostě objednával o něco víc. Často ale narážím na to, že prostě neustále "není, došel". Argumentem v jejich hlavách nejspíš bude něco jako "pak se to neprodá a prodělám na tom". Jako kdyby toho nešlo objednat jenom o něco víc (nikoli půl kamiónu) a vyzkoušet si, jak to půjde na odbyt, že jo.
Jsou to prkotiny, ale ještě jednu (a ta už je o komunikaci víc): Bylo by taky dobré znát aspoň trochu svůj sortiment, zejména ty nejznámější, nejprodávanější kusy. Když paní řeknu "jedny kamelky", proč se mě ptá, jestli modré, resp. lehké? Kdybych chtěl modré/lehké, tak řeknu "modré kamelky", ne? A pokud tam přijde nějaký blb, řekne pouze název, a pak se diví, že mu paní podává ty "normální" (čili žluté), přičemž on chtěl modré, tak je to pouze a jenom jeho blbost, protože to přece měl říct, himl hergot!
No nic, problémy prvního světa... :D
J29a59r55o43s95l73a94v 59Č52e66r96v98e62n59k95a
Myslím, že většina prodavaček je příjemná, ale občas to opravdu stojí zato. Hezký den, Martino
- Počet článků 81
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 2491x
Mám ráda výtvarné umění, hudbu, hru na klavír, zpěv, procházky a svou (ne)dokonalou rodinu.
Ráda píši o věcech, o kterých se nemá mluvit (když už o nich není vhodné mluvit), protože by se to mohlo třeba někoho dotknout.
To vše s nadsázkou mně vlastní.
Jo a díky za 2. místo v kategorii Nováček v Blogerovi roku 2020!