Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VH

Jednou mi soused povídal, že chtěl v obchodě uříznout kus sýra.

Říkal prodavačce, že chce cca 10 milimetrů, tedy centimatr.

Ta mu odpověděla, že 10 mm není centimetr, ale decimetr.

Když i další zákaznice prodavačce řekla, že 10mm = 1cm, tak ta prohlásila:

No co, my jsme se na učňáku učili vážit, ne měřit.

24 0
možnosti
LT

L60í88d30a 38T12i90c67h80á

1. 8. 2022 18:30

Můj otec (už je pár let po smrti) ještě za bolševika, když na něho byli v obchodě sprostí a nerudní, odcházel se slovy "Děkuji vám, že jste mi nedali přes hubu". Měli byste vidět, jak se dotyčným prodloužily ksichty.

17 0
možnosti
ZB

Víte, co je nejhorší? Když musíte nakupovat v bývalé Jednotě, kde je podle reklam skvělé, že vás znají. Houbeles. Jakákoliv připomínka vyústí v podrážděné: "Tak si to pojď dělat, dyš seš tak chytrá!" A tak v zájmu dobrých sousedských vztahů jsem se už před lety naučila mlčet. Jó, náš zákazník, náš pán.

6 1
možnosti
Foto

Máte naprostou pravdu.R^ A navíc, co si budeme povídat, je to tam nejdražší...hlavně na venkově, kde jsou lidi rádi, že si můžou nakoupit v místě bydliště a ne se plahočit do města.

3 0
možnosti

Nás jednou dojala servírka, když manželce donesla druhou skleničku s vínem, na které byl otisk rtěnky a na naše ohrazení reagovala tak, že je to přece její původní sklenička a její otisk.:-)

23 0
možnosti
Foto

A piccolo taky nemá?;-D

Jinak jsem si vzpomněla na zážitek ze svých pubertálních let.

+ Prosím jednou (méně známý časopis o populární hudbě).

- To sou takový ty noviny. To nemáme!

+ Ne, to už je časopis. (asi o půl roku dřív změnili formát)

- Stejně to nemáme!

2 0
možnosti
Foto

Ten už nemá ani ten podnik...předal ho někomu z rodiny. Buďto švagr nebo zeť (teď si nejsem jistá). Nový majitel je prý mírnější a zas tak moc se nežere.;-);-D

No ale stejně to moc nepomohlo, když honí ceny a třeba cup cake tam stojí stovku...:-/

1 0
možnosti
AT

Nojo, otevřel si hospodu, ale chodili mu tam lidi ...

20 0
možnosti
Foto

Martino, pobavila i podivila jsem se zrovna o víkendu. Hladoví jsme usedli v restauraci ve Františkových Lázních. Zrovna tak dvě dámy naproti nám. Po delší době konečně přichází servírka a ptá se dam na přání. Chtěli JEN obyčejnou topinku. "Nemáme chleba, zapomněli jsme koupit", odvětila s klidem obsluhující. Dámy s údivem a s pusou dokořán raději odešly. My jsme dopadli trochu lépe, skoro po hodině se dočkali řízku;-D ZdravímR^

10 0
možnosti
Foto

Připomnělo mi to takový nešvar některých pohostinských zařízení...když k nim začnou chodit hosté a personál je nechce obsluhovat, vytasí se s cedulkou RESERVÉ. Těch stolů je po chvíli rezervováno nápadně moc. ;-)

Krásný den!

4 0
možnosti
Foto

Mám nedávnou zkušenost s provozovatelem jedné nejmenované restaurace v Praze 5. Člověk je to velice zajímavý a v každém okamžiku dává najevo, jak jsou mu hosté na obtíž. O tom až někdy jindy.

3 0
možnosti
ZH

Stejné oblečení... Stalo se, že kolega v práci měl stejnou košili jako já. Tak jsme se prohlásili za bratry. A stávalo se pak častěji, že jsme si ji oba vzali týž den. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Nedávno jsem si v jednom zařízení objednal svůj oblíbený gin, jež ze zvyku pojmenovávám jedním z možných výrazů jako "Bífítr", což zřejmě obsluhu pohoršilo a počastovala mne dotazem jestli hodlám požívat "Bífétr". No, co byste v reakci učinili?

3 0
možnosti
Foto

;-D

To mi připomnělo nedávnou návštěvu koncertu KISS. Pro mnohé pamětníky bude jméno jednoho z lídrů kapely znít a to doslova "gene simons" navěky.;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 81
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Jsem osoba velmi upřímná a mí nejbližší to se mnou mnohdy nemají jednoduché.

Mám ráda výtvarné umění, hudbu, hru na klavír, zpěv, procházky a svou (ne)dokonalou rodinu.

Ráda píši o věcech, o kterých se nemá mluvit (když už o nich není vhodné mluvit), protože by se to mohlo třeba někoho dotknout. 

To vše s nadsázkou mně vlastní.

Jo a díky za 2. místo v kategorii Nováček v Blogerovi roku 2020!

 

Seznam rubrik