Děkujeme za pochopení.
J62a82r73o97m78í70r 96Š42i29š54a
nic takového by se nemohlo v hospodě stát, pač by obsluhující riskoval zranění
T33e31r34e66z81a 65S19i60r25o29v22a
Já mám pár zajímavých zkušeností z kadeřnictví. Kamarádka se vdávala, měla doma kadeřnici a po učesání nevěsty jí zbyl čas, tak se pustila i do nás blízkých přítelkyň. Nemám ráda nic složitého a mám vlasy, co se blbě upravují, tak jí říkám, ať udělá nějaký jednoduchý pevný drdol, co bude držet, a nechá mi puštěné přední prameny dlouhé ofiny podél obličeje. Protáhla obličej "to vám dělat teda nebudu, to se už dvacet let nenosí". Tak jsem jí poděkovala, zvedla se a šla se učesat sama.
A kdysi mě pěkně vytočila mistrová v učňovském kadeřnictví. Domluvila jsem se se stříhající žákyňkou, že spěchám a ať mi to nedosouší a nedělá s tím žádné ty post-stříhací ptákoviny, že to stejně hodím do culíku. Dívčina ochotná, vše přesně splnila... ale při kontrole díla se do ní mistrová pustila, že co to je za nedodělek, že dostane pětku... tak jsem se do toho vložila, že jsem tohle chtěla a slečna přesně splnila přání zákaznice . Mistrová, že to teda nejde, že tady jsem modelka a ne zákazník a že takhle to tady teda nefunguje, že tady platí jejich pravidla. Divže mě na to křeslo nezačala táhnout zpět. No, zaplatila jsem, slečně učnici jsem vrazila stovku, ať si po praxi zajde spravit náladu na kafe a dort, a už nikdy jsem k nim nevlezla.
F79r41a80n32t59i34š28e12k 80F51l81í37s36e71n87s65k58ý
Já mám takovou blbou náturu, že když někam přijdu a jsou na mě oškliví, tak jim řeknu, že nejspíš jim to asi nevadí, ale že právě přišli o potencionálního zákazníka pro příští období. Nevadí jim to, a co je horší, že se díky tomu zužuje okruh obchodů, které mohu ještě navštívit....na druhou stranu, díky tomu zase tolik neutrácím neb tam, kde jsou na mě hodní, dokáži zanechat z vděčnosti i celý majlant
S12t39a28n43i96s61l60a21v 83D18o34l45e92ž90a15l
Nedávno jsem po příletu z Turecka byl nucen navštívit jihlavské Tesco. Rozmazlen tureckými obchodníky, kteří se mohli strhnout aby mi cokoliv prodali, jsem se zařadil do dvoučlenné fronty u obslužného pultu. Rozhovor zákaznice přede mnou a prodavačky se týkal nějaké společné párty. Ne, že bych se zajímal o rozhovory druhých, ale nešlo přeslechnout. Když jsem se po cca 10 minutách dostal na řadu oznámila mi, že obslužný pult už zavírá. Do konce uvedeného na ceduli zbývalo 8 minut, tak jsem slečnu požádal, že jsem slušně vyčkal až si popovídá s kamarádkou a zda mě tedy obsloužila, že kvůli tomu tady snad je. Slečna odvětila větou kterou asi nikdy nezapomenu: "Pane! Já tady nejsem kvůli Vám, já jsem tu abych prodávala!" Pak se otočila a odešla do útrob prodejny.
I47v71a35n33a 42P69í32s60a38ř26í40k12o98v76á
Ono to má i druhou stránku. Když je zaměstnanec v blbe náladě tak to chápu, třeba se něco stalo. Když je to opakovaně tak to už neberu. Avšak ani zákazník není bez chyby. Jsou lidi kteří si doslova chodí chladit žáhu do obchodu. Minulý týden jsem v obchodě měla pana který mi u pokladny začal vinit z toho jak jsme podrazili. Řekla jsem mu že je mi to líto ale vliv na cenu nemám. Pak mi dal 5 minutovou přednášku jak máme drahé nanuky a že v Penny je mají levné. Tak jsem mu řekla ze pro to 1 pivo co měl a 10 brambor mohl jít do Penny a koupil by si tam i toho nanuka. Lidičky mi opravdu žádnou provizi z nákupu nemáme a když si každý bude u nás 5 minut stěžovat na něco tak budeme mít za chvíli hlavu jak meloun.
K46a56t63e86ř73i66n66a 72J53a69n84i10k62o94v71á
Jednou jsem zavítala na pracovní večeři do restaurace nějaké relativně nóbl restaurace v neznámém městě. Když se pan vrchní vyptával, jestli chceme po večeři kávu, byla jsem zrovna v důležitém rozhovoru se dvěma dalšími lidmi a požádala jsem pána o kávu s mlékem. Začal vyjmenovávat, ale ti druzí dva mi v rozhovoru utíkali, tak jsem se jen, věřím mile, usmála a řekla - prostě obyčejnou kávu s mlékem, prosím. Pán se viditelně pohoršil, že nedodržuji terminologii a donesl klasické espresso v minikoflíčku a k tomu o něco větší konévku se studeným mlíkem. To mi to, pane, ukázal.
M71a62r32t72i21n46a 45B53o63j71a41n60o95v73s81k27á
To byl teda netaktní vrchní...
M19i20l47e93n55a 45B89i42g25a66s71o85v23á
Před asi tak 30 lety jsem měla jít na nějakou oslavu, už nevím o co šlo, ale pamatuju si, jak mi záleželo na tom, aby mi to hodně slušelo. Prodavačka mi nabídla šaty tak sotva ke kolenům, střih jako pytel na šaty, velké fialové květy na růžovém pozadí. Na první pohled bylo jasné, že tohle si nekoupím za žádnou cenu. Stejně se jí podařilo mě donutit, abych si to zkusila. Vypadala jsem nepopsatelně Ten obchod už zrušili. Předpokládám, že i v té nynější masně ta fialová hrůza někde vzadu visí.
Š15á74r77k78a 64A95n34d80r77l15o40v10á
Já jsem si tě v těch šatech představila.
J12o98s24e42f 16B69á97r70t51a
Ještě jsem si vzpomněl na starý vtip, jak Hanák přijde do obchodu a ptá se: Máté koló? Pane tady jste v potravinách, tady kola nevedeme. Opravdu nemáte koló, tak mně dejte mirindó.
M53i73l59e40n58a 96P63r80a41ž77á56k45o41v15á
Dotaz: Máte černé kalhoty? Odpověď: Máme velmi pěkné v bílé barvě a také béžové
P16e93t52r45a 74L10a18c96i73n24o70v39á
Už jsem celkem otrlá a poslední dobou mám štěstí na prodavačky, které to baví nebo jsou alespoň neutrální. Ale tak před 10 lety mě rozhodila pokladní v Tescu při markování. Všechno šlo normálně, až do chvíle, kdy hlasitě pronesla: "Fuj! Borůvkovej jogurt! " Byla jsem tak konsternovaná, že jsem se nezmohla na odpověď.
- Počet článků 81
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 2491x
Mám ráda výtvarné umění, hudbu, hru na klavír, zpěv, procházky a svou (ne)dokonalou rodinu.
Ráda píši o věcech, o kterých se nemá mluvit (když už o nich není vhodné mluvit), protože by se to mohlo třeba někoho dotknout.
To vše s nadsázkou mně vlastní.
Jo a díky za 2. místo v kategorii Nováček v Blogerovi roku 2020!