Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

Taťka mně před 60. lety říkal, že v ČSR bývaly "Živnostenské noviny" a v nich se každý podnikatel dozvěděl, kdo nepoctivě uzavírá smlouvy, na které obchody je potřeba si dát pozor, kdo neplatí faktury, aj. užitečné informace. Jak já naivka jsem so v roce 1990 říkal, že tohle bude pokračovat a dočkáme se úspěchů našich předků. Těch, kteří za 20 roků do roku 1938 zbudovali silný a bohatý stát. Pro oponenty - kurz české koruny k německé marce byl 1 :3! Co bychom dnes za to dali, kdyby byl alespoň 1 : 1, že? Díky našim "spojencům" přišel Němec a hned byl kurz opačný...

2 0
možnosti
PS

Oprava: "...jsem si v roce 1990...".

0 0
možnosti
JM

J84a12n 56M49a73r22e30k

2. 8. 2022 20:32

Pamatuju jeden incident v řeznictví v Praze Vršovicích roku 1950. Tehdy maso bylo na lístky, kromě zajíců. Máti mně poslala k řezníkovi pro jednoho zajíce. Ale!! Přišel jsem pozdě. Právě se tam tahaly dvě ženštiny o posledního zajíce. Jedna tahala zyjíce za nohy, druhá za hlavu. Thaly se tahaly, až chudáka zajíce přetrhly vejpůl. Ta, co držela tu půlku s nohama praštila tu druhou přes hlavu a s nadávkami do Ku.ev odešla. Čili nejen prodavači.. i mnohé zákaznice nám připravovaly zasloužené veselí....

2 0
možnosti
Foto

I47v43o 65C13i13l78i76c97h

2. 8. 2022 18:50

Já měl jednou "incident" v nejmenovaném supermarketu, paní pokladní mi vrátila peníze a já jí říkám, jestli si je opravdu jistá, že mi nevrátila špatně. Paní se hrozně rozčílila, že ne, že jí to tam ukazuje kasa atd, tak jsem ji chvilku nechal vycukat a pak jsem jí řekl, že mi vrátila o stovku víc, než měla... takhle rychlou proměnu chování jsem nikdy předtím, ani potom nezažil ;-D

15 0
možnosti
Foto

Pamatujete ještě onu dobu, kdy se na zadní spodek auta montovaly gumové proužky jako hromosvod? Tak tenkrát v Mototechně přistoupil zákazník k pultu a zeptal se prodavačky: "Prosím vás, máte ocásek na svádění?"

10 0
možnosti
PD

Sedíme na zahrádce v Třeboni a dopíjíme víno. Bylo půl deváté večer a začala šílená invaze komárů. Přijde číšník a ptá se, jestli si dáme ještě.

Dali bychom si, kdybyste udělal něco s těmi komáry. Číšník odejde, po chvíli se vrátí a z tácku elegantně na tácku přináší 2x 2dcl Chardonay a jeden repelent. R^

13 0
možnosti
PD

Kamarád si kupoval pantofle u Vietnamce. Dostal asi o 3 čísla menší a když zděšeně zíral jak mu palec a pata přečnívají přes okraje, komentoval to obchodník slovy: "Ti ti ťou."

(Od té doby máme pěknou hlášku, když někoho tlačí boty ;-D)

10 0
možnosti
PD

Ve vodo-instalační prodejně:

"Dobrý den. Potřebuji kolínko 45 stupňů, 1/2", vnější-vnitřní závit"

"Chcete to v pozinku nebo v mosazi?"

"Na matriálu nezáleží, je mi to jedno"

"Mám to jen v plastu."

"Klidně, může být"

"Ale je to 90 stupňů a bez závitů."

"Aha, tak to je přesně to , co potřebuji. Na shledanou." ;-D

7 0
možnosti
TP

Mě jednou prodavačka i rozbrečela. Byl jsem teda ještě dítko okolo 6 let (70.léta) a maminka na mě z balkónu zavolala a hodila mi peníze, ať koupím maso. Paní v budce mi nechtěla nic prodat, protože jsem samozřejmě nevěděl, jestli vepřové, hovězí nebo jiné. No a stejně neměli žádné, jak mi řekla, ale já jí nevěřil, přece mě maminka poslala a určitě ví, že tam je.

Tak jsem si poplakal, šel domů a ve dveřích mi mamka říká "kde máš to máslo?".

Druhá návštěva obchodu už byla v pohodě :-).

4 0
možnosti
KN

V nápojovém lístku restaurace napsána ledová káva se šlehačkou. Vzhledem k tomu, že bylo vedro, na ledovou kávu jsem měla chuť, ale na šlehačku ne, zeptala jsem se číšnice, zda by mi mohla donést ledovou kávu bez šlehačky. Za chvíli přišla :

"Ne, to prý nejde"

"Proč, to je takový problém tam tu šlehačku nedat ?"

"Já se zeptám"

Po chvíli přišla znovu :

"No můžou tam tu šlehačku nedat, ale nemají na to kalkulaci".

"Tak jim vyřiďte, že mi to klidně mohou účtovat, jako by tam tu šlehačku dali".

Za chvíli :

"Nezlobte se, já jsem tady dnes nová, a ono to prý nejde, to by bylo jenom kafe s ledem, to by vám nechutnalo"

Tak jsem to vzdala, a poněvadž to v dané vesnici byla jediná restaurace široko daleko, dala jsem si raději nealkoholické pivo, protože z normálního piva by se mi v tom vedru nejspíš motala hlava a pletly nohy ;-)

12 0
možnosti
Foto

Já chtěla jednou místo smažáku smažený hermelín. V nabídce byl i grilovaný hermelín, tož jsem předpokládala, že hermoš mají. Také to nešlo, nemají na to kalkulaci.:-)

2 0
možnosti

Mám jednu už starší, ale úsměvnou příhodu. Byli jsme v jednom obchodě, tenkrát dopoledne na Štědrý den, něco málo nám doma ještě chybělo. Po nás tam pán doplácel padesátihaléřem, potom prodavačka zjistila, že ho vlastně nepotřebuje a vrátila mu ho. Ten pán začala otravovat, že mu nedala ten jeho, a že ho chce zpět. Obtěžoval tam tak dlouho, že prodavačka podávala jiné padesátilhaléře a žádný se mu nelíbil. Když ji rozbrečel, tak to nevydržel jeden mladý řezník, který vzadu připravoval zboží, přeskočil pult popadl ho a vyběhl s ním ven. Ten pán ještě po cestě ztratil čepici, kterou ten mladý muž s chutí nakopl a ještě mu pohrozil ať tam neleze. Zřejmě si zákazník přišel vyléčit nějaký svůj problém na prodavačce, která za nic nemohla, byla v práci, doma ji jistě čekalo dost starostí se štědrovečerní večeří.

12 0
možnosti
  • Počet článků 81
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Jsem osoba velmi upřímná a mí nejbližší to se mnou mnohdy nemají jednoduché.

Mám ráda výtvarné umění, hudbu, hru na klavír, zpěv, procházky a svou (ne)dokonalou rodinu.

Ráda píši o věcech, o kterých se nemá mluvit (když už o nich není vhodné mluvit), protože by se to mohlo třeba někoho dotknout. 

To vše s nadsázkou mně vlastní.

Jo a díky za 2. místo v kategorii Nováček v Blogerovi roku 2020!

 

Seznam rubrik