Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J20a74n 49M48a86r14e29k

20. 10. 2021 5:19

Já jsem do jazykové školy v Praze na Národní třídě začal chodit v roce 1953. (Angličtina) tehdy nebyly žádné učebnice pro tento imperialistický jazyk, a tak jsme použíali učebnice sovětské, protože v CCCP se angličtina učila už v obecné škole. Po roce v jazykovce jsem neuměl říci anglicky 'dobrý den' ale uměl jsem říci 'Long live Comrade Stalin', fráze, která je člověku v praktickém životě přímo nezbytná. Až po roce 1960 nás učila paní Šebestáková, bývalaá americká Češka, po mnoha letech navrátivší se z Los Angeles, a potom Mrs. Fleming (Vašíčková) manželka českého pilota. který za války sloužil v RAF a v naivní víře že je v ČS vše Okay se i s anglickou chotí vrátil. Ale od těchto dvou učitelek jsem se nejvíce naučil. Dotáhly mne až ke státnici v roce 1967. Ale 'anglicky' jsem se naučil až zde, v Kanadě mezi lidmi. Nejlepší to škola jazyka. Vřele doporučuji!!!

2 0
možnosti
Foto

Skvělá zkušenost!

Mám to podobně...když jsem se chtěla nějaký jazyk naučit, odjela jsem žít do zahraničí.

0 0
možnosti

Kdyz slysim nektere dokonce statne zkousene prekladatele mluvit nemecky nebo anglicky, nedelam si vibec zadne iluze o jazykovych skolach. A mluvit se online nenaucite.

Ja vidim reseni v certifikovanem jazykovem kursu s pobytem v zahranici.

1 0
možnosti

Pokud opravdu chcete, naučíte se všechno a nemusíte ani do kursů ani do zahraničí (to případně pouze pro "doladění"). Vynikající metoda je ASSIMIL, vřele doporučuji. Není, myslím, dostupné v češtině, takže zájemce musí už vládnout třeba AJ nebo NJ.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS