Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak si najít toho správného partnera aneb každý má mít svých 5P

Kdo nemá stanovených svých 5P (lze dosadit jakékoli jiné písmenko a číslo), bude to mít s nalezením toho pravého partnera těžké. Takže trpělivost, trpělivost, trpělivost, on tam někde je!

VAROVÁNÍ: Následuje text pro odvážné muže a ženy :-)

Na střední škole přišla řeč na to, jak bych si představovala svého ideálního partnera. Měla jsem v tom celkem jasno. Jelikož jsem velmi tolerantní člověk, tak těch požadavků bylo pomálu. Zformulovala jsem je do tzv. Pěti pé (5P). Když jsem to přednesla před svými kamarádkami v partě, byla jsem rázem terčem posměchu. Znělo: “Ty jsi teda náročná/skromná” nebo “Tak to Ti přeju, ať ho tam někde najdeš.” Jo a taky “Tak takovej neexistuje.” Třeba moje mamka se jen pousmála a myslela si své (taky jsem jí řekla, ať je připravená na to, že můžu zůstat bez stálého partnera a bez dětí).

Já o své volbě byla přesvědčená. Vyjadřovala můj tehdejší žebříček hodnot a platí to beze změn dodnes. Ano, jsem dost náročná k druhým, ale jsem náročná i k sobě. Následuje popis mých priorit s vysvětlivkami.

5P

POVAHA

Taková ta klasika: nechci žádného cholerika, který rozmlátí na co přijde nebo chlapa, který je víc ukecaný než já. Prostě pohodáře, kterého jen tak něco nerozhodí a když přijde na věc (a já jsem zase až moc chytrá) umí mlčet. O zodpovědném přístupu k rodině nemluvě.

POROST

Existuje tzv. chlupatá trojka, přes kterou se prostě nepřenesu...Opravdu nechci cházetka (chlupatá záda), která splývají v cháerko nahoře a chápéčko dole. Moje kamarádka ale byla jiného mínění, když mi řekla: “Ty vůbec nechápeš, jaké to je mít svého vlastního medvídka...“. Já jí na to odvětila: „Tak to teda nechápu. Já si chci s partnerem užívat intimních chvilek bez tahání trsů chlupů různých velikostí ze zubů...“ A už vůbec jsem nechtěla mluvit o tom, co všechno se v chlupech dá schovat...takže medvídka zásadně jen plyšového...i když to taky ne, já totiž plyšáky nerada.

PRAVDOMLUVNOST

Nemám ráda ulhané a falešné lidi a u partnera by mi to teda vadilo asi víc, než u nějaké známé páté kategorie nebo kamarádky z kategorie tři. Vždy se raději vypořádám s krutou pravdou hned, dokud s tím jde něco dělat, než když se vše dozvím v moment, ve kterém na to nejde adekvátně zareagovat.

PACH

Neumytý, potem, hospodou a močí prosycený odér u mě také neuspěje. To už se spíše vypořádám s česnekovým či cibulovým dechem...

V České republice jsem zaznamenala u mužů takový malý nešvar. Jsou zde dvě skupiny borců, mezi kterými naštěstí existují výjimky a nejsou to metrosexuálové. Takže kdopak jsou ti pánové na holení? První skupina se řádně myje, ale po umytí si opět na sebe vezme předchozí zapáchající a mnohdy i špinavé oblečení. Druhá skupina na tom není o moc lépe. To jsou totiž tzv. převlékači. Ti se pro změnu nemyjí vůbec, ale za to si vezmou nové oblečení. Tak a teď si vyber, že...

PONIŽOVÁNÍ

Chlap, který si potřebuje dokazovat svou dominanci nad ženou, ať už fyzickým či psychickým terorem, u mě také nemá šanci. To už raději zůstat svobodná, než utrápená a s chudáky dětmi na krku, kteří se časem do tohoto nešťastného života zapojí chtě nechtě také.

Tak to byl takový exkurz, jak by to ideálně mělo vypadat. A jak to nakonec dopadlo? Mnozí se budou divit, ale jde to. Fakt! Jen je potřeba občas slevit i u sebe a dělat kompromisy a nechat chlapa být chlapem (třeba jako vypustit ho pravidelně ven bez výčitek – když chce, nechat ho být se svými koníčky, dát si tlačenku s cibulí s ním a při přípravě česnekové pomazánky nešetřit česnekem). No a nezapomeňme na komunikaci, ta je také důležitá. Ale pozor ať není jednostranná ;-)

PS: Jo a mimochodem ty, které se mi smály nejvíc, jsou dneska v nespokojených vztazích, v žádných vztazích nebo na pokraji zhroucení, protože na všechno zůstaly samy...

Autor: Martina Bojanovská | neděle 29.11.2020 0:00 | karma článku: 15,90 | přečteno: 984x
  • Další články autora

Martina Bojanovská

Hlídejte si svého staříka

Jejich tempo je vražedné. Jedou 40 km/h v obci i mimo. Nepoužívají blinkr, na hlavě klobouček a za předním blatníkem drny s trávou. Občas jim nesvítí jedno přední světlo a za autem táhnou skoro upadlý výfuk. Silnice jim je malá.

10.11.2023 v 19:31 | Karma: 37,29 | Přečteno: 4741x | Diskuse| Společnost

Martina Bojanovská

Pocta mému muži

Nedávno mi jeden velmi milý bloger dal otázku, koho teda k sakru vlastně chceme...kdo je podle nás ten pravý? Odpovědí mu budiž tento blog. Tedy alespoň pohled z mé strany, koho si představuji pod pojmem "ten pravý".

7.7.2023 v 16:13 | Karma: 36,63 | Přečteno: 5357x | Diskuse| Společnost

Martina Bojanovská

Sedl sis mi do klína

Nejmenovaný Jan Pražák byl inspirací dvěma blogerům pro pětiminutový poetický battle. Redakce jejich identitu zná, ale oba si nepřejí být jmenováni.

17.6.2023 v 8:51 | Karma: 15,26 | Přečteno: 686x | Diskuse| Poezie a próza

Martina Bojanovská

Cesta do Milána a zpět s božským Kájou

Mám styl Čendy, Žena točí globusem a Mildův záklon. Tak tohle byla fakt hodně povedená pracovní cesta do Itálie!

25.4.2023 v 14:31 | Karma: 14,95 | Přečteno: 635x | Diskuse| Společnost

Martina Bojanovská

Kariéristi a další zvířátka, které lze na pracovišti potkat

Všimli jste si někdy, že se to na pracovišti (na všech, kterými během života projdete) hemží krysami, kočkami, hady, psy, včelami, vosami, masařkami, opicemi, lenochody, ptáky a jinou havětí?

13.4.2023 v 21:52 | Karma: 16,81 | Přečteno: 789x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Podmínky míru musí určit Ukrajina, říká ministryně obrany Černochová

29. dubna 2024

Premium Ministryně obrany Jana Černochová (ODS) o sbírce na munici pro Ukrajinu, komunikaci náčelníka...

Vědmy jdou do akce. Mladé dronařky tvrdě cvičí a chystají se na Rusy

29. dubna 2024

Premium Ukrajina (od zpravodajů iDNES.cz) Válka na Ukrajině je v nemalé míře válkou dronů a technologií. Ukrajina, ale i Rusko je vyvíjejí,...

Americkou Oklahomu a okolní státy zasáhla série tornád. Úřady hlásí čtyři mrtvé

28. dubna 2024  22:16

Nejméně čtyři mrtvé si vyžádala série tornád, která od sobotního večera zasáhla Oklahomu. Podle...

Nikdy nekončící hrozba. Finsko si zvyká na nový vztah s Ruskem

28. dubna 2024  20:49

Ozbrojení finští pohraničníci na běžkách střeží východní část země, nejnovější a nejdelší hranici...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 81
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Jsem osoba velmi upřímná a mí nejbližší to se mnou mnohdy nemají jednoduché.

Mám ráda výtvarné umění, hudbu, hru na klavír, zpěv, procházky a svou (ne)dokonalou rodinu.

Ráda píši o věcech, o kterých se nemá mluvit (když už o nich není vhodné mluvit), protože by se to mohlo třeba někoho dotknout. 

To vše s nadsázkou mně vlastní.

Jo a díky za 2. místo v kategorii Nováček v Blogerovi roku 2020!

 

Seznam rubrik