Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VF

Tak jsem se ještě vrátila do diskuse. Co si Vás pamatuji, vždycky jste byla (poněkud) hubatá. Proto jsem Vám nebrblala, jen stručně napsala, jak to mám já, stařenka za volantem. Pa

0 0
možnosti
Foto

Však já Vás velmi respektuji. Jste žena s neuvěřitelným životním nadhledem a vždy Vás ráda vidím v diskuzi a děkuji za příspěvky, které jsou k věci a nezraňují nikoho, kdo má názor.

Přeji Vám krásný den!

1 0
možnosti
IB
Foto

Nazdárek Irenko a děkuji za navštívení!

0 0
možnosti
AH

I v této diskuzi se objevuje nelogický, avšak i jinde hojný jev: kdekdo začne poukazovat na chyby mladých ridičů, ačkoli o nich ani o srovnání se seniory se v původním textu vůbec nemluví. Je to samozřejmě nesmyslné: když někdo pojednává o problematice týkající se osob nějaké skupiny A, nemá logiku k tomu něco namítat poukazováním na chování nějaké jiné skupiny osob B. Když kritizuju chování nějakého člověka, těžko může dávat smysl mi namítat tím, co dělá někdo úplně jiný.

2 0
možnosti
Foto

souhlas. Dobrý článek a úvaha.

2 0
možnosti
Foto

Pokud se tak vidíte sama, neměla byste za volat sedat.

3 0
možnosti
Foto

Ano, a Pavel Dvořák vás ochotně odveze. Problém je ale v tom,

že na trakaři.

1 0
možnosti
IM

I74v49a94n 25M52i93n10á78ř

11. 11. 2023 19:06

Být paní autorkou, zase bych ty "staříky" tolik nehaněl. Mnohokrát jsem si všiml, že předjíždění přes plnou čáru bez blinkrů, najíždění si v zatáčkách do protisměru - praktikují s ojetými bazarovými BMW a Audi - zejména velice mladí muži.

6 0
možnosti
JV

Je to strašně složité. Někdy vidím staříky, jak řídí brilantně a ovládají předpisy. Většinou bývalé profesionální řidiče, které učili pasívní způsob jízdy podle hesla: raději být o půl sedmé doma, než o půl šesté v márnici. Pak vidím ty mladé, co běžně jezdí po městě devadesátkou, mezi městy jako po dálnici, blinkr jim nic neříká, hodně mladých má šroty z autobazaru, většinou hodně potlučené, protože ani neumí zaparkovat. Ale když už chcete, tak jeden vousatý vtip. To takhle přijede s autobusem na zastávku pětašedesátiletý řidič. Mladá dívenka se u pokladny lekne a řekne mu: já si raději počkám na ten další. Řidič se usměje a řekne: Jen si počkejte, slečno, ten další řídí můj táta.

6 0
možnosti
JU

J96a54n 79U42r53b72á57n49e13k

11. 11. 2023 18:11

Přítelově mamince je bez dvou let 100. Když se zamilovala, jela v kuse přes několik států USA. Oči i mysl jí slouží, a zvládne to, co by většina z nás nedala. Ale souhlasím samozřejmě s autorkou, že takových, jako je mnou citovaná dáma, je extrémně málo, a tak jsem rád, že naše legislativa vyžaduje obnovování papírů každé 2 roky...

3 0
možnosti
Foto

J75a82n 53A65n94d57r75l61e

11. 11. 2023 15:33

Moje maminka (dnes 82) byla cely zivot vasniva ridicka. Umela brilantne ridit cokoli na i mimo silnici. I se tim jeden cas zivila. Tata, profesioonalni ridic kamionu, ji strasne rad prenechaval volant osobaku, kdykoliv jsme nekam jako rodina jeli, byl rizenim unaven, pro ni to byla cely zivot zabava. Jeste v 70 si koupila novou motorku. Dokonce uvazovala o malem mercedesu smart na stara kolena. Ale potom, jednou, je to tak 5+let , rekla ze dne na den dost a uz nebudu, nemam na to. Aniz by se cokoli zavazneho stalo, poznala to. Vazim si ji. Ale dovedu pochopit i ridice ve vysokem veku, kteri potrebuji jen dojet po zname silnici z bodu A do B, ze se toho vzdat nechteji, pokud jsou si vedomi svych limitu a jezdi podle toho, proc ne. Koneckoncu, mladi nezkuseni ridici take maji sve limity a mnohdy je bohuzel ani nechteji uznat.

Mej se hezky :-)

17 0
možnosti
Foto

Nazdárek Honzi, děkuji za tvůj komentář. O tom to je...mít nadhled a sebereflexi na co ne/mám! Přeji ti krásný den a měj se hezky!

2 0
možnosti
KB

K27a97r29e30l 76B47o74k

11. 11. 2023 12:05

Pani autorko, kdyby hloupost nadnášela...............

6 1
možnosti
ŠM

nepotřebovala by spousta lidí řidičák ani auto a doletěla by si...že pane Boku..

0 0
možnosti
  • Počet článků 81
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Jsem osoba velmi upřímná a mí nejbližší to se mnou mnohdy nemají jednoduché.

Mám ráda výtvarné umění, hudbu, hru na klavír, zpěv, procházky a svou (ne)dokonalou rodinu.

Ráda píši o věcech, o kterých se nemá mluvit (když už o nich není vhodné mluvit), protože by se to mohlo třeba někoho dotknout. 

To vše s nadsázkou mně vlastní.

Jo a díky za 2. místo v kategorii Nováček v Blogerovi roku 2020!

 

Seznam rubrik