Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

"Žena usměvavá v rozkroku" - tohle pojmenování nemá chybu, mluví za všeR^.

Marti, děkuji, pobavila jsem se. Moc Tě zdravím;-)

1 0
možnosti
Foto

Z minulého pracoviště jsem odešel kvůli dalšímu typu: Toxik.

Člověk, jehož jedinou činností bylo vytvářet toxické prostředí, pomlouvat, navážet se do druhých a shazovat je. Bohužel ani můj ani jeho nadřízený s tím nedokázali nebo možná nechtěli nic dělat.

1 0
možnosti
Foto

Jestli tam nemáte svini, tak se té práce držte... ! ;-)

2 0
možnosti

I17v79a52n30a 89L96a79n94c60e

14. 4. 2023 11:09

Přemýšlím kam bych zařadila sama sebe;-D;-D;-D Ani nechtějte vědět;-D;-D;-D

2 0
možnosti

Paní Sebelítost - má nejhoršího manžela na světě, příšerné rodiče, nevděčné děti, nejhorší sousedy, okradla ji prodavačka... A mimo práci vypráví, jak má hroznou práci a hrozné kolegy

Věčný marod - má všechny neduhy světa

Před pár lety zemřela paní, která byla naprosto geniální v tom, jak tohle dokázala spojit a měla dostat Oskara za to, jak manipulovala s lidmi. Když k ní do kanceláře nastoupila nová kolegyně, za chvíli té chudince nemocné pomáhala s prací. Do půlroku za ni dělala skoro všechno. Některé jí dokonce praly, protože ta chudinka je tak chudá, že nemá ani pračku. Většině to po čase došlo a našly si jinou práci. Maminka kamarádky, taková hodná obětavá velmi neasertivní paní, to dělala roky. Prala jí, někdy i uklidila, někdy dělala přesčas, aby stihla práci za obě.

2 0
možnosti

Drbna - o každém ví něco zajímavého. Včetně "Bratranec jeho prastrýce měl před třiceti lety bouračku."

Milá drbna - s každým se kamarádí, obzvlášť s novými kolegy, aby pak mohla za jejich zády sdílet, co právě zjistila.

Zákeřná drbna - tu jsem potkala jen jednou. Obcházela dílny s "Víš, co o tobě XY říkala?" Občas to byla pravda, většinou ne. U mě konktrétně to bylo "Milena o vás říkala, že kradete." Naštěstí to řekla v době, kdy už jsme to o ní věděly, ale i tak to bylo pořádné dusno.

1 0
možnosti
Foto

Moje nejneoblíbenější zvířátka:

1. Fretka skutek utek: Lítá sem tam, křičí "já pracuju", ale nic neudělá.

2. Fňukna přepracovaná: Sedí v koutě, nic nedělá a brečí, že má moc práce.

A pak jsou tu takoví blbci jako já, co udělají ke svojí práci ještě i tu jejich.:-P

5 0
možnosti
Foto

J10a74n 66Š24i33k

14. 4. 2023 9:31

Trefa do černého :-) Hezký den

1 0
možnosti
Foto

Koaliční politik - nic neumí a do všeho kecá.

1 0
možnosti
Foto

Naštěstí opoziční politik dá v tichosti vše do pořádku ;-).

Ale obecně o politicích souhlas.

1 0
možnosti
Foto

Doplnila bych ještě Pán, nebo paní Colombovi. Jsou zaměstnáni, ale málokdo je ve firmě potká, jsou jakoby neviditelní, popřípadě tráví 80% času na nemocenské, nebo paragrafu.;-D

6 0
možnosti
  • Počet článků 81
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Jsem osoba velmi upřímná a mí nejbližší to se mnou mnohdy nemají jednoduché.

Mám ráda výtvarné umění, hudbu, hru na klavír, zpěv, procházky a svou (ne)dokonalou rodinu.

Ráda píši o věcech, o kterých se nemá mluvit (když už o nich není vhodné mluvit), protože by se to mohlo třeba někoho dotknout. 

To vše s nadsázkou mně vlastní.

Jo a díky za 2. místo v kategorii Nováček v Blogerovi roku 2020!

 

Seznam rubrik