Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Uff. Na koleji jsem byla jen rok a naštěstí s normálními spolubydlicími.;-D

1 0
možnosti
Foto

Co se týče těch kolejí, tak těch příběhů tam byla spousta. Já čerpám hlavně ze svého nejbližšího okolí. Ale jako vidět třeba padat mladého borce při zkouškovém ze sedmého patra fakt nechceš...

Mimochodem, zvláštní vždycky bylo, že se všichni Pražáci chovali stejně...ten jejich režim byl jak podle kopíráku!

Jo a až budeme v Olmíku, tak vám můžu ukázat "místa činu". ;-)

0 0
možnosti

Marti, jsi šikovná, že jsi danou situaci tak dobře vyřešila, jinak bys to psychicky odneslaR^.

1 0
možnosti
Foto

Myslíš tím hlavní hrdinku, která ten příběh vypráví, že... ;-);-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 81
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Jsem osoba velmi upřímná a mí nejbližší to se mnou mnohdy nemají jednoduché.

Mám ráda výtvarné umění, hudbu, hru na klavír, zpěv, procházky a svou (ne)dokonalou rodinu.

Ráda píši o věcech, o kterých se nemá mluvit (když už o nich není vhodné mluvit), protože by se to mohlo třeba někoho dotknout. 

To vše s nadsázkou mně vlastní.

Jo a díky za 2. místo v kategorii Nováček v Blogerovi roku 2020!

 

Seznam rubrik