Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

UffR^:-) Pepča je king.;-D

Jsme teď s malým na Mácháči a vos je tady hodně. Snad to zvládneme, s mou fóbií. Nesnáším ty mrchy.

2 0
možnosti
Foto

Ary je právě hrozně hysterická, co se týče hmyzu a včerejšek jakoby nic nebylo. Byla neuvěřitelně při smyslech a vyrovnaná...

Krásný pobyt vám přeji!;-)

1 0
možnosti

Bylo mi sedmnáct a k večeru měl pro mne přijet můj budoucí, tenkrát budoucí, dneska bývalý manžel. Byl o pět let starší a měli jsme jet k němu do vesnice na zábavu, byla tam poutˇ. Po zábavě půjdu k nim a v neděli se seznámím s jeho rodiči, které jsem ještě neviděla ani oni mne.

Odpoledne jsem šla kolem zahrady, kde měli včelky a myslím, že jenom jedna mne bodla. Bodla mne do hlavy k oku. Ihned jsem natekla, jak nikdy před tím. Dávali jsme studenou vodu, ocet, ale polovina hlavy nateklá. Když pro mne můj budoucí přijel, tak mě málem nepoznal. Opravdu polovina obličeje znetvořena. Ale na zábavu jsem jela, do tance mi však nebylo. A v neděli o pouti proběhlo i seznámení s jeho rodiči, všichni se mě sice zhrozili... Divím se, že nikdo z toho žádné drama nedělal, od včeliček se prostě otéká a bylo to...

Naše sousedka, to byla ještě v učení, cestovala autobusem domů a napila se z láhve, kde byla vosa. Neviděla ji. Říkala, že cítila, jak jí jazyk otéká. Takže místo domů, jela přímo do Klatov do nemocnice. Ještě se sama odvezla. Obdivovala jsem ji, že nepanikařila.

4 0
možnosti
Foto

S tím okem jste mi připomněla mého spolužáka, kterého kousl komár a na to oko neviděl, jak ho měl oteklé.

Mně se předloni stalo to, že při opíkačce na zahrádce kolem mě kroužila vosa, která mě vzápětí bodla do stehna. Myslela si, že jí to projde. Neprošlo. Hned jak mě bodla jsem jí chladnokrevně přimáčkla. Stehno jsem měla oteklé tak, že jsem byla schopná nosit jen hodně volné kraťasy. Ale v poho.

Je to pravý opak toho, co jsem zažila včera. Tam jsem to fakt nedala...

Mimochodem, nejvíc mi vadí ovádi. Když jsem byla těhotná s dcerou tak mě jeden bodnul do nohy a ta mi částečně ochrnula. Prý mi napíchl nějaký nerv...Spravilo se to až po letech.

0 0
možnosti

P64e21t93r 66L37o80r76e97n55c

26. 7. 2022 22:04

To jsem rád, že to dobře dopadlo.

Někdy mám dojem, že člověk svou obavou z něčeho nebo nějakým svým oslabením na sebe podobné pohromy přímo přitahoval...

4 0
možnosti
Foto

Ano a funguje to naštěstí i naopak.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 81
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Jsem osoba velmi upřímná a mí nejbližší to se mnou mnohdy nemají jednoduché.

Mám ráda výtvarné umění, hudbu, hru na klavír, zpěv, procházky a svou (ne)dokonalou rodinu.

Ráda píši o věcech, o kterých se nemá mluvit (když už o nich není vhodné mluvit), protože by se to mohlo třeba někoho dotknout. 

To vše s nadsázkou mně vlastní.

Jo a díky za 2. místo v kategorii Nováček v Blogerovi roku 2020!

 

Seznam rubrik