Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J55a76n 89Š42i74k

20. 5. 2022 8:43

Super paní Bojanovská. Posílám Váš článek kolegyni, která má snachu s dětmi také v lázních, ať se pobaví :-) Hezký den

2 0
možnosti
Foto

Jen abychom nebyly ve stejných lázních! ;-D;-D;-D

1 0
možnosti

Před cca 45 lety jsme kvůli opakující alergii vezli dcerku do léčebny,tu ́ším Chocerady. Tenkrát rodič nemohl zůstat, když jsme se loučili tep mi vyletěl kosmickou rychlostí....ale pomohlo jí to...

0 0
možnosti
Foto

Manželovi se také moc stýská. Mohl nás jen dovézt. Přístup na pokoj/do léčebny mu byl zakázán. Tak jsme chvíli pobyli všichni venku než odjel...

Za ten pobyt tady jsem moc ráda. Vysvětlili mi, jak je možné s těmito nemocemi dál pracovat. Např. o metodě míčkování, která zabrala u dcery prakticky hned, jsem neměla ani páru. A kortikoidy tu mají vždycky jako až tu poslední možnost, když nezaberou neinvazivní metody.

Takže za mě i přes ty "rušivé elementy" R^

2 0
možnosti
Foto

Ahoj Martino. Že by zcadlo dnešní společnosti?R^

1 0
možnosti
Foto

Netušila jsem, co všechno je na malém prostoru léčebny možné...víc se rozepíšu v druhé části. Tohle byl jen začátek...

1 0
možnosti
Foto

Tě obdivuji, já bych to nedala.R^

Máš karmu, samozřejmě.V

1 0
možnosti

Já bych jí dal i hlas do blogerky roku, ale už jsem ho přislíbil jinde. Jinak se chystám na váš román Cesta do blikajícího pekla. Už jsem ho mohl mít ale zrovna si ho půjčil někdo těsně přede mnou.:-(;-O

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS