Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Autorko, tak to jste jedna mále ze 6 letých v roce 1990, kdo si pamatuje loga OF. Drtivá většina z vaší generace je z techdejších ulic už dávno zapomněla.

0 0
možnosti
Foto

Já si vždycky pamatovala a pamatuji to, co jiní už zapomněli...a platí to i naopak. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Ano, Martino, šilink byl za dvě padesát. Hezké vyprávění, ale nikdy jsem OF nezaregistroval na pantoflíčkách;-D;-D;-D. Měj se hezkyR^

2 0
možnosti
Foto

Děkuji!

Ty se měj také hezky a v říjnu se snad opět shledáme na dalším srazu. ;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Hezký!:-)

Já cvičila na Tělovýchovné slavnosti, už se to ani Spartakiáda nejmenovalo. A když se mělo jet do Prahy, začala sametová:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky!

Ty jo, ty jsi byla snad všude. ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Mě spartakiády naštěstí minuly. Při té v roce 1980 jsem byl coby prvňáček mezi náhradníky, takže jsem seděl mezi diváky a koukal, jak mí vrstevníci cvičí. Při té v roce 1985 jsem nebyl vybrán mezi vyvolené, kteří směli nacvičovat. A při té poslední v roce 1990 nacvičoval mezi mladšími žáky můj dokonalý pan bratr. A protože při jejich vystoupení bylo řádně deštivo, bylo vidět, že při nástupu jednomu z chlapců podjely nohy a elegantně se posadil do louže. A byl to - můj dokonalý bratr promine - právě můj dokonalý bratr. O tom až někdy jindy když tak.

1 0
možnosti
Foto

;-DR^

Já se divím, že jsem se do "výběru" dostala. Mí bratři nemohli být ani v pionýru.8-o

0 0
možnosti
Foto

Jo, "sparkiádu" jsem taky hrozně chtěla cvičit, jenže jsme už v červnu odjížděli do Německa, kde můj tatík tehdy působil.

Z první třídy si pamatuju jen to, že jsem byla skoro pořád nemocná a dodnes poslouchám, že jsem se kvůli věčným absencím nikdy nenaučila pořádně psát.;-D A taky jsem hrozně chtěla růžovou mikrotužku a naši mi koupili červenou. Když už neprošlo to, že prostě budu psát obyčtužkou a ušetří se...

2 0
možnosti
Foto

To nebude tou absencí.;-) Já dodnes píšu všelijak. A do nedávna jsem každý rok měnila písmo. Jestli se mi už ustálilo, nevím. Prý je to "díky" přeučenému leváctví, které by mamka nepřežila.

1 0
možnosti
Foto

;-Dpozvracený Malý Bobeš, to je úžasnej zážitek;-DR^

3 0
možnosti
Foto

U nás na druhém stupni někdo pozvracel atlas. Pančelka ho pak doma žehlila.;-D

1 0
možnosti
Foto

Máte takové lidové příspěvky, co se dobře čtou, škoda, že na bloggerku roku je to málo ;-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji pane Bárto.

Jinak to blogerství... to přece není jen o sbírání cen. ;-)

0 0
možnosti

R^R^R^ Krásné čtení. Krokodýla Dundeeho jsem si také přála potkat, ten byl užasný. Hlavně, že akce uklidit ČESKOslovensko vyšlo a všichni byli spokojeni.

2 0
možnosti
Foto

Martino, ten nádor ti nezávidím, ale strejdu Krokodýla Dundeeho trošku jo. R^

3 0
možnosti
Foto

A teď si představ, že vypadal jako Jack Nicholson. Naprosto jsem jím byla ohromená! ;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 81
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Jsem osoba velmi upřímná a mí nejbližší to se mnou mnohdy nemají jednoduché.

Mám ráda výtvarné umění, hudbu, hru na klavír, zpěv, procházky a svou (ne)dokonalou rodinu.

Ráda píši o věcech, o kterých se nemá mluvit (když už o nich není vhodné mluvit), protože by se to mohlo třeba někoho dotknout. 

To vše s nadsázkou mně vlastní.

Jo a díky za 2. místo v kategorii Nováček v Blogerovi roku 2020!

 

Seznam rubrik