Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Lesba je nejlepší!;-D Ségra kdysi navrhla, že se pokusí prarodičům přivézt ukázat černocha nebo aspoň dredaře. Možná štěstí, že nikoho nezlanařila, nejspíš by je oba klepla pepka.

1 0
možnosti
Foto

Další level. Dárky k Ježíšku. Nechápala jsem, proč se musí kupovat dárky vzdálené pratetě, jejím vnoucatum, které jsme vídali právě jen v rámci tour de Vánoce.:-) Naštěstí se to pak ustálilo jen na dárky dětem sourozenců a babičce s dědou. Ale nejen, že tyhle dárkové orgie provětrají peněženku, tak obvykle nikdo nevěděl, co komu koupit, takže blbosti, které se staly putovními, nebo byly šoupnuty někam hluboko a dozadu.

Napsala jsi to výstižně.;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Přesně! Nepoužitelných nesmyslů, které si musím ponechat, protože jsem je od někoho kdysi dostala, mám taky dost... Kosmetika mimo můj obvyklý výběr to jistí až poslední dobou.:-)

2 0
možnosti
Foto

:-) jojo, měli jsme vždycky dušičkový setkání celé rodiny u sestřenice Vlasty. Už nemáme... ani nevíš, jak mi to chybí a jak ráda bych to znovu zažila, přestože tam pravidelně proběhly všechny tvoje vzory... ale tobě R^

1 0
možnosti
Foto

Díky Zuzi! V lecčems je to obohacující, o tom žádná a sociálních kontaktů není nikdy dost, hlavně v rodině. Ale "vocaď pocaď" ;-D

0 0
možnosti
Foto

J84o96s74e14f 32B87á38r20t32a

16. 11. 2021 9:19

Vzpomněl jsem si na jeden americký film, kdy do velmi škrobené společnosti zaskočil náhradní kuchař a na míchal do jídla marihuanu. A světe div se, škrobenost zmizela. Snad to tak po včerejším hlasování nedopadne na nové vládě;-)

1 0
možnosti
Foto

Těm by marihuana jenom prospěla. Konečně by se místy aspoň na chvilku zjevila pravda a láska... :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 81
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Jsem osoba velmi upřímná a mí nejbližší to se mnou mnohdy nemají jednoduché.

Mám ráda výtvarné umění, hudbu, hru na klavír, zpěv, procházky a svou (ne)dokonalou rodinu.

Ráda píši o věcech, o kterých se nemá mluvit (když už o nich není vhodné mluvit), protože by se to mohlo třeba někoho dotknout. 

To vše s nadsázkou mně vlastní.

Jo a díky za 2. místo v kategorii Nováček v Blogerovi roku 2020!

 

Seznam rubrik