Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I11v58a32n17a 19L93a40n45c75e

9. 11. 2021 12:43

Já jsem takto ztratila svoji sestřenici. ;-(

0 0
možnosti
Foto

Taky jsem měla pár kamarádek, se kterými se mi cesty rozešly, a celkem pro to ani nebyl důvod... s věkem se měníme, ať chceme nebo ne.

2 0
možnosti
Foto

Jj, dochází ke změně priorit;-)

Je třeba jít dál...díky změnám se člověk posouvá. Já se tak například dostala do kontaktu s Tebou a jinými blogery :-)

A to se musí oslavit;-D

1 0
možnosti
Foto

Jsou věci, které člověk nechce slyšet a ke kterým musí dojít sám. A někdy k nim nedojde a my se musíme smířit s tím, že tu krásnou duši ztratíme. Protože, věřte mi prožité: Agresivní primitiv bere všechno.

2 0
možnosti
Foto

Nejabsurdnější na tom je, že od něho krátce na to odešla a žije bez něj. I přesto ten náš vztah podivně vyhnívá i po letech...;-(

1 0
možnosti
Foto

R^

Měla jsem kamarádku od střední školy. Ještě, když jsem byla vdaná a ona ještě svobodná, jsme se navštěvovaly, jezdily na dámské jízdy, 1x jsme byly spolu i ve Španělsku, samy baby.

Ještě jsem byla na její svatbě, párkrát jsem jí navštívila, když měla miminko, ale už to nějak nebylo ono. Pak jí její muž zakázal! se mnou kamarádit. Prý na ni nemam dobrý vliv. Poslechla.

Já se během následujících let ještě snažila ji občas kontaktovat, přes Fcb.

Z její strany velmi vlažné reakce. Strašně mě to mrzí a štve.

3 0
možnosti
Foto

Sorry, píšu jak tatar, když to po sobě teď čtu. Ještě, ještě...

0 0
možnosti
  • Počet článků 81
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Jsem osoba velmi upřímná a mí nejbližší to se mnou mnohdy nemají jednoduché.

Mám ráda výtvarné umění, hudbu, hru na klavír, zpěv, procházky a svou (ne)dokonalou rodinu.

Ráda píši o věcech, o kterých se nemá mluvit (když už o nich není vhodné mluvit), protože by se to mohlo třeba někoho dotknout. 

To vše s nadsázkou mně vlastní.

Jo a díky za 2. místo v kategorii Nováček v Blogerovi roku 2020!

 

Seznam rubrik