Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky, řezal jsem se velmi a dlouho! ;-D

1 0
možnosti
Foto

Jo a mám ti Šárko vzkázat od Pepi, že 7. schod je naprostý luxus. Prý lepší než Kamenické ;-)

1 0
možnosti

D51a76v60i98d 22V36l59k

27. 7. 2021 15:43

vtipné děkuji:-)

1 0
možnosti

..... "viš synku, to sme sa s bábou potkali a přeskočila jiskra,- láska na první pohled!",- ...... "ale prdlajs, dědku!,- ...... přijel na dožínky,- jáááá, chudá děvečka ze statku a von, představ si to, von tam přijel na vlastním KOLE!,- víííš jak byl bohatej ?!?,- tak sem po něm vyjela a za chvilu sa narodila tvoja mama!"..... naša bába, zlatokopka;-D,- daj jí pánbůh věčnou slávu!

7 0
možnosti
Foto

J52a23n 42Š77i81k

27. 7. 2021 11:23

Chápu tedy dobře, že těch 9 způsobů bylo zkoušeno na Vás osobně a podlehla jste až tomu poslednímu... :-)

0 0
možnosti
Foto

Na mě osobně byly zkoušeny způsoby čtyři...a máte pravdu, ten poslední mě dostal :-)

0 0
možnosti

Až na pohádky se tedy dá uspět s tím, co dívky dostaly pod kůži v dětství? Pexeso, a hrady a zámky? Tak či onak, velmi zajímavý článek. Jen malá poznámka, že i v angličtině stačí na ladění jen jedno en.

0 0
možnosti
Foto

Jeho nálepka na autě byla se dvěma...to jen pro autentičnost ;-);-D

0 0
možnosti

Ke čtení pohádek: chce to muže, kterému klíční kosti nevystupují

3 0
možnosti
Foto

Jenže to mu bude zase vystupovat něco jiného ;-D

2 0
možnosti

Přítomnost žen jsem objevil ji na škole. Průmyslová textilní Brno! Chlapci v menšině - i dobré svačiny od poctivých mamin s vinohrady! Dívky dbaly linie! V textilní Karnole Krnov, ještě lepší. Heslo - "Přes den s nitkou, večer s Jitkou" !

Nejlepší lapač, ovšem byl mládenecký byt. Otec poctivec, mi jej vybavil i pračkou Romo! Furt jsem pral, ženy přicházely a odcházely. No zase problém! Jednu jsem vyprat ven z bytu už nedokázal! A tak pereme pořád, už 35 let ... :-)

5 0
možnosti
  • Počet článků 81
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Jsem osoba velmi upřímná a mí nejbližší to se mnou mnohdy nemají jednoduché.

Mám ráda výtvarné umění, hudbu, hru na klavír, zpěv, procházky a svou (ne)dokonalou rodinu.

Ráda píši o věcech, o kterých se nemá mluvit (když už o nich není vhodné mluvit), protože by se to mohlo třeba někoho dotknout. 

To vše s nadsázkou mně vlastní.

Jo a díky za 2. místo v kategorii Nováček v Blogerovi roku 2020!

 

Seznam rubrik