Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

jak často si perete sandály, paní ?

0 0
možnosti

J12a81n 79R93á68ž

16. 7. 2021 19:22

Teprve teď jsem si všimnul reakce autorky na můj příspěvek (13.7.2021 16:41) a nedá mi abych nenapsal repličku:

Můj příspěvek má obecné vyznění a jestli jste tam našla i sebe, nebyl to záměr.

Váš blog totiž ve mně aktivoval něco, co se dá označit jako alergie na každého, kdo se naváží do českého národa nebo ho shazuje. A dál jsem se vyznal z přesvědčení, že kdo hodnotí sebe podle názoru někoho jiného, nebo dokonce komentuje chování Čechů podle názorů cizinců, trpí nedostatkem sebedůvěry. Moje krédo je názor si vyslechnout, což je slušnost, ale nekomentovat a zůstat svůj.

Toť vše a jestli jsem se Vás nějak dotknul, nebyl to úmysl.

0 0
možnosti
Foto

"... přehlédne totiž člověk ledasco. I sousedku v kalhotkách a podprsence okopávajíc brambory."

Trochu tápu, kdo okopával, a kdo spatřil. Možná okopávala sousedka, pak tam chybí -í (okopávající). Pokud jste okopávala Vy a spatřila sousedku ve spoďárech a podprdě, musel by přechodník znít "okopávajíce", neboť "okopávající" je tvar mužského rodu. Každopádně pokud přechodník, pak nutně okopávala i spatřila jedna osoba.

0 0
možnosti

Nešvary v chování (kradení, sobeckost) by se měly tepat dennodenně a ne jak neziskovky svádět chování etnika/národa na okolí.

Bizary v oblečení a jidle - tady bych mezi bizary zahrnula i "co by tomu řekli sousedí". Na jednu stranu chceme tolerovat cizí kultury, na druhou stranu zavádět módní policií, jak to mají v muslimských zemích. Je to takové české a nejspíš člověčenské, umění vylepšit si sebevědomí srovnáním se s nějakým lůzrem. ;-D

0 0
možnosti
Foto

Můj muž nosí taky ponožky v sandálech;-D

Ale jinak je moc fajn.:-)

1 0
možnosti

Česnek a cibule v české kuchyni není nic nového, používají se i v jiných kuchyních a zlaté české ručičky si dokázaly poradit i s tím s čím jinde vě světě nedokázaly pohnout .R^

+

2 0
možnosti

Máme svobodu. Žij a nech žít.

Mimochodem, jste další z řady chytrolínů, kteří vůbec nepochopili poselství Švejka a dalších moudrých bláznů (například Enšpígl) - Švejkování skutečně není něco občůrat, naopak jde o naprosto puntičkářské plnění něčeho uvedené až ad absurdum.

3 0
možnosti

Jsem rád za tyto české bizáry, ty zahraniční mi připadají bizardnější. ;-);-D

0 0
možnosti

A to si představte, že existují národy, kde lidé za bílého dne kromě pár korálků nenosí vůbec nic. ;-D

0 0
možnosti

To ovšem není české specifikum .R^;-D

0 0
možnosti

R84a51d87e42k 75K42o93h65u77t

14. 7. 2021 22:23

Ponožky v sandálech: nosil jsem, nosím a budu nosit. Mně to tak vyhovuje a když bylo období zesměšňování, tak mi to bylo volné.

Kutilství: teď mi aplikace youtube v tv nabízí plno videí s kutilskými výtvory. Většinou to nejsou věci z české provenience. Třeba takový kódový zámek, kde je základem pro výrobu šroub. Je tam toho plno z různých okruhů.

4 0
možnosti
  • Počet článků 81
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Jsem osoba velmi upřímná a mí nejbližší to se mnou mnohdy nemají jednoduché.

Mám ráda výtvarné umění, hudbu, hru na klavír, zpěv, procházky a svou (ne)dokonalou rodinu.

Ráda píši o věcech, o kterých se nemá mluvit (když už o nich není vhodné mluvit), protože by se to mohlo třeba někoho dotknout. 

To vše s nadsázkou mně vlastní.

Jo a díky za 2. místo v kategorii Nováček v Blogerovi roku 2020!

 

Seznam rubrik