Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A trochu Itálie ti dám ochutnat příští týden až přijedeš;-) ;-D

1 0
možnosti

I80v42a62n 82J63i25r79e93š

15. 6. 2021 13:45

Další z mnoha důvodů, proč už nikdy nebudu trvale žít s a živit českou ženu.

1 0
možnosti
Foto

Já ti dám sexuální turistika! Doma budeš, nepojedeš nikam! ;-D Martino, na takové klienty bych neměl nervy.

3 0
možnosti
Foto

Taky jsem se po této "vydařené" sezoně rozhodla, že delegátkou už být nechci ;-)

Ještě horší než toto ale bylo to, co mi nakonec provedla kolegyně...jak se říká, pokud se v zaměstnání objeví špatný/negativní element = kolega, tak to odnáší celý kolektiv...já tam byla jedna na jednu a to bylo mega peklo;-€

2 0
možnosti
Foto

J92a95n 88Š28i80k

15. 6. 2021 8:18

Krásné... :-) Mohla byste zkusit napsat knihu Účastníci dovolené po italsku. Hezký den

3 0
možnosti
Foto

Děkuji pane Šiku. Také mě to napadlo. Za těch cca 7 let co jsem v Itálii střídavě strávila jako delegátka, stážistka a au-pair, jsem tam zažila víc než dost ;-D Krásný den :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 81
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Jsem osoba velmi upřímná a mí nejbližší to se mnou mnohdy nemají jednoduché.

Mám ráda výtvarné umění, hudbu, hru na klavír, zpěv, procházky a svou (ne)dokonalou rodinu.

Ráda píši o věcech, o kterých se nemá mluvit (když už o nich není vhodné mluvit), protože by se to mohlo třeba někoho dotknout. 

To vše s nadsázkou mně vlastní.

Jo a díky za 2. místo v kategorii Nováček v Blogerovi roku 2020!

 

Seznam rubrik