Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:-)R^

Ať jsem koupila tabletu jakoukoliv a pustila program s nejvíc horkou vodou, vždy se našlo nádobí, které jsem po vyjmutí z myčky musela ještě doumýt ručně.

Teď myju ručně, myčku si pořídíme až do nového baráčku a zásadně pod tekoucí vodou s houbičkou. Ten první způsob je pro mě také eklhaft.:-)

0 0
možnosti

Nevim jak kdo, ale: Petaosmdesatilety tchan meho syna odmital jako jeziska, k narozeninam a nevim k cemu jeste mycku a tvrdil mycka jsem tu ja. Ja zas kdyz zacala mycka stavkovat a ja nevedel zda ji zvladnu opravit rovnou koupil novou. Takze mame dve.

0 0
možnosti
Foto

Naše mini domácnost myčku nemá, protože má jednoho myče a ze způsobů mytí v článku uvedených se u nás (naštěstí!) nepoužívá žádný. Náš "myč bjukenen" domácí šudlí nádobí houbičkou s jarem a pod mírným proudem tekoucí teplé vody jej oplachuje. Odkládá do okapávače a po uschnutí sem-tam otře a uklidí. A je to. ;-)

1 0
možnosti

Tak toto školení jsem potřeboval, bo jak vzpomínám má maminka vždy nosila mnou umyté nádobí mě pod nos a posléze uchopila můj prst a objela jim ho se slovy, tak se podívej jak jsi to umyl, zůstala jen vzpomínka ale i neblahý zvyk;-DR^

1 0
možnosti

Nádobí myje má myčka, nebo mamička. Tak praví můj pravý syn.

1 0
možnosti
Foto

Co bychom si bez vás maminek počali ;-DV

1 0
možnosti

Checht, a pak nemáme mít alergie, pokud máme vše superčisté. Věděla jste, že ti, co mají doma psa, mají alergií méně? Překvapení?

0 0
možnosti
Foto

Ne, my máme i kočku;-) Ale uznejte, že když někoho hostíte a podáte mu talíře + příbory, které pamatují oběd z předchozích dnů, je to přinejmenším nechutné:-)

0 0
možnosti

Tak opravdu nevím, že by se ještě dnes někdo koupal ve vaně jednou týdně a to ještě v jedné vodě celá rodina, když je k dispozici sprcha...

Ohledně mytí nádobí, k tomu já nic, je to každého věc jakou metodu zvolí, já mám asi 30 let myčku...

0 0
možnosti
Foto

Bohužel je to tak, paní Dubcová:-/ Manžel vždycky na konci roku dělá zápis spotřebované vody za rok u všech SJV a jsou tací borci, kteří mají spotřebu 14 kubíků...a to tam celoročně bydlí!!Jít kolem jejich bytu, když mají otevřené dveře je očistec... S tou myčkou smekám, jste průkopniceR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 81
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Jsem osoba velmi upřímná a mí nejbližší to se mnou mnohdy nemají jednoduché.

Mám ráda výtvarné umění, hudbu, hru na klavír, zpěv, procházky a svou (ne)dokonalou rodinu.

Ráda píši o věcech, o kterých se nemá mluvit (když už o nich není vhodné mluvit), protože by se to mohlo třeba někoho dotknout. 

To vše s nadsázkou mně vlastní.

Jo a díky za 2. místo v kategorii Nováček v Blogerovi roku 2020!

 

Seznam rubrik