Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Pocta mému muži

Nedávno mi jeden velmi milý bloger dal otázku, koho teda k sakru vlastně chceme…kdo je podle nás ten pravý? Odpovědí mu budiž tento blog. Tedy alespoň pohled z mé strany, koho si představuji pod pojmem "ten pravý".

Cesta k tomu pravému byla velmi náročná a přiznávám, že jsem potřebovala řádně vyrebelovat. Styl, že ve dvaceti s momentálním partnerem otěhotním, protože mám po maturitě a praxe žádná a o valné zaměstnání nezavadím, nebyl nikdy nic pro mě. Navíc ten trapně se opakující scénář, kdy by mi táhlo na čtyřicet a chytla mě druhá míza (mě by 100 % chytla druhá míza!!!) a s vlastními dětmi bych chodila na zábavy, protože jsem si vlastně nic neužila a když říkám, že jsem si nic neužila, tak to chce nějakého toho zajíčka, který je na milfky…no, ale to už jsem odbočila tam, kam jsem nechtěla.

Když jsem toho pravého potkala, má intuice vyslala signál, který blikal zářivěji, než maják a v hlavě mi div nezněla „Osudová“. Jak jsem zmínila, jsem velmi náročná, ale především sama k sobě a u partnerů div neobdivuji jejich drobné nedostatky, se kterými umí žít. Já totiž ne. ON je první, který mě bere takovou, jaká jsem právě i s mými nedokonalostmi. Je víc emancipovaný než já a když je třeba, umí mlčet a nechá mě brblat a vyvztekat se. V dané chvíli není ironický a nikdy mi mé výstupy a výlevy nepřipomíná. Je to o jeho mentální vyzrálosti nebo o tom, že ví, co chce a ač už před pár lety ani nedoufal, tak se mu do života vřítilo tornádo, a je za současnou situaci vděčný? Ano! Dokazuje mi to každým dnem tím, jak je skvělý táta (tacek, jak mu říkají naše děti), partner, přítel, milenec a spřízněná duše.

Na vztahu je třeba pracovat, a ne jenom jednostranně. Jo, kompromisy někdy setsakra bolí, ale vyplatí se. Časem to člověk ani nevnímá jako ústupek. Je to cesta ke svobodě a tu je třeba respektovat. ON mě nechá žít si mým vlastním specifickým způsobem, který potřebuji k tomu, abych mohla fungovat a není to jen o tom, že pohlídá děti, když jsem třeba v práci přesčas, ale podrží mě i v situacích, které nejsou příjemné a musí jít třeba proti své rodině. Například, když jsme se rozhodli vzít se. V životě bych nečekala, že se shodneme na tak neuvěřitelné věci jako je tajná svatba. Nejen že byl pro, ale on ji i zařídil!

Dodnes si děláme vše po svém, tak jak to chceme jenom my, protože žijeme náš společný život, a ne život takový, jak si představují druzí, že by to mělo vypadat. Ano, jsme nestandardní pár. To bez pochyby. Už jen náš začátek…jako podle vztahové encyklopedie! Nebo když jsme si definovali zásadní věci, které je třeba vyřešit předtím, než jeden s druhým počne. A tak jsme do manželství vstupovali tajně s malým tajemstvím, kterému byly čtyři měsíce a vyjasněnými prioritami, jak to bude fungovat co se týče peněz, bydlení, výchovy dětí, nebo že si každý bude řešit svou rodinu a nebudeme si zasahovat do věcí, po kterých nám nic není. A toho se držíme. Bez vytáček, manipulací a podvodů.

Jako bonus jsem dostala darem chlapa, který zastane domácí práce, když je třeba a nestydí se říct co si myslí a zastat se člověka ve chvíli, kdy je to nasnadě, umí bojovat za svou rodinu, a hlavně má obrovské srdce na dlani pro své úplně nejbližší, ať už mají jakékoliv vrtochy. Nesoudí. Je nad věcí.

Tak toto je můj drsný drsňák! Proč? Protože jako jediný si dokázal získat plně můj respekt a jeho jediného poslouchám!

PS: Všechno nejlepší k našemu výročí, Lásko!

Autor: Martina Bojanovská | pátek 7.7.2023 16:13 | karma článku: 36,63 | přečteno: 5356x
  • Další články autora

Martina Bojanovská

Hlídejte si svého staříka

Jejich tempo je vražedné. Jedou 40 km/h v obci i mimo. Nepoužívají blinkr, na hlavě klobouček a za předním blatníkem drny s trávou. Občas jim nesvítí jedno přední světlo a za autem táhnou skoro upadlý výfuk. Silnice jim je malá.

10.11.2023 v 19:31 | Karma: 37,29 | Přečteno: 4741x | Diskuse| Společnost

Martina Bojanovská

Sedl sis mi do klína

Nejmenovaný Jan Pražák byl inspirací dvěma blogerům pro pětiminutový poetický battle. Redakce jejich identitu zná, ale oba si nepřejí být jmenováni.

17.6.2023 v 8:51 | Karma: 15,26 | Přečteno: 686x | Diskuse| Poezie a próza

Martina Bojanovská

Cesta do Milána a zpět s božským Kájou

Mám styl Čendy, Žena točí globusem a Mildův záklon. Tak tohle byla fakt hodně povedená pracovní cesta do Itálie!

25.4.2023 v 14:31 | Karma: 14,95 | Přečteno: 635x | Diskuse| Společnost

Martina Bojanovská

Kariéristi a další zvířátka, které lze na pracovišti potkat

Všimli jste si někdy, že se to na pracovišti (na všech, kterými během života projdete) hemží krysami, kočkami, hady, psy, včelami, vosami, masařkami, opicemi, lenochody, ptáky a jinou havětí?

13.4.2023 v 21:52 | Karma: 16,81 | Přečteno: 789x | Diskuse| Společnost

Martina Bojanovská

Ze života vysokoškolaček - Magda (5. část)

A je tu finále! Stydlivá a bez sebevědomí. Ve dvaceti byla navíc bez jakýchkoliv milostných zkušeností. Vše se snažila dohnat ve druháku, když už byla jakž takž rozkoukaná. Jak tohle může dopadnou? Nečekaně!

27.10.2022 v 10:14 | Karma: 33,99 | Přečteno: 9458x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Rusové v noci ničili ukrajinskou infrastrukturu, znovu útočili i na Charkov

27. dubna 2024  8:05

Sledujeme online Rusko v noci na sobotu zaútočilo na energetickou strukturu Ukrajiny. Ve třech oblastech poškodili...

V Česku přibývá nakažených malárií, nemoc si lidé vozí z dovolené

27. dubna 2024  7:29

Po útlumu v době covidu-19 opět roste počet Čechů, kteří se v zahraničí nakazili malárií. Loni jich...

Izrael zaslal Hamásu reakci na postoj k ukončení války, hnutí žádalo příměří

27. dubna 2024  7:07

Palestinské hnutí Hamás uvedlo, že v sobotu dostalo od Izraele oficiální odpověď, která se týká...

Má přejít česká ekonomika na válečný režim? Doba míru je pryč, říká Pojar

27. dubna 2024

Rozstřel Britský premiér Rishi Sunak nedávno oznámil, že jeho vláda uvede zbrojní průmysl do válečného...

Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit

Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...

  • Počet článků 81
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Jsem osoba velmi upřímná a mí nejbližší to se mnou mnohdy nemají jednoduché.

Mám ráda výtvarné umění, hudbu, hru na klavír, zpěv, procházky a svou (ne)dokonalou rodinu.

Ráda píši o věcech, o kterých se nemá mluvit (když už o nich není vhodné mluvit), protože by se to mohlo třeba někoho dotknout. 

To vše s nadsázkou mně vlastní.

Jo a díky za 2. místo v kategorii Nováček v Blogerovi roku 2020!

 

Seznam rubrik