Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Ty nejpodivnější hlášky prodavaček, jaké jsem ve svém životě zažila

Znáte to, ne každý máme občas svůj den. Někteří ho nemají jen občas…To, co jsem si od některých dam či pánů vyslechla je k neuvěření.

Za poslední rok jsem se dostala do takových podivných situacích v obchodech, příp. v kavárnách, že jsem si posléze v duchu musela říct: „Mají to ty dámy/ti pánové zapotřebí zvlášť když jsme se nějak z toho covidového období oklepali a služby jedou (zatím) bez omezení dál?“

Máme zavřeno

„Dobrý den, mohla bych poprosit o zmrzlinu?“

Tak takto nevinně to začalo.

Dáma, jež vytírala podlahu, na mě pohlédla a s vítězným výrazem a v ruce třímající mop vyřkla následující: „Už máme zavřeno.“

„Ale vždyť je patnáct minut do zavíračky?“ nedám se a dcera už tuší, že se asi zmrzliny nedočká.

„Někdo tady taky musí uklidit a zavřít kasu. Máme zavřeno!“

„Na shledanou.“

Tato situace zřejmě nebyla jedinou. Milá paní obsluhující se, po našem návratu cca po čtrnácti dnech, stala při obsluhování tak přesladkou až přemilou, že jsme se jí lekli a báli se, že nám ublíží. Někteří klienti si totiž mezitím její chování nenechali líbit a stěžovali si majiteli a ten jí pohrozil vyhazovem.

Máte mouku?

„Dobrý den. Máte prosím pšeničnou chlebovou mouku? Koukám, že je tady jen žitná chlebová.“

Zvykla jsem si totiž péct každý týden domácí kváskový chléb a v obchodě, kde jsem byla zvyklá nakupovat osvědčené mouky nastal nežádoucí výpadek. Jak jsem se později dozvěděla, trvalý.

„No, budeme ji mít.“

„A řeknete mi prosím kdy?“

„No, někdy.“

„Aha, takže nevíte.“

„Hmm.“

Stručné, ale výstižné. Anebo když něco nevím, tak si to vymyslím.

Prostě náš zákazník, náš pán už asi neplatí…

Tohle není můj styl

„Víte, tohle není zrovna můj styl,“ snažím se prodavačce vysvětlit při koupi svetru, že ten, co mi nabízí, je jako od kolotočářů a navíc o dvě čísla menší.

Prostě se mi nelíbí a chci jiný. Ona evidentně jiný nemá, tak mi již po několikáté (s notnou dávkou zoufalosti, že zase nic neprodá) říká: „Právě naopak, tohle je přesně Váš styl!“

Tak přesně tohle jsou ty situace, kdy si říkám, že do těch butiků už prostě nevlezu a spokojím se s konfekcí. Sice se mi může stát (jako se mi již několikrát stalo), že daný kousek oblečení uvidím na někom jiném třeba i dvakrát během jednoho dne, ale za ten klid a možnost volby mi to stojí.

Já ti dám latéčko!

V jednom městě na Vysočině se nachází kavárna, která si zakládá na tom, že je nóbl a majitel se tak i tváří. Jeho výraz a našponovaná postava alá mám „tam“ zaražený kolík, je již od pohledu všeříkající.

Vejdete-li dovnitř a chcete si objednat, máte jen jednu šanci a pak…

Nesmíte se splést a pokud se Vám stane, že špatně vyslovíte název kávového nápoje, dostanete při nejlepším sáhodlouho přednášku o tom, jak se který nápoj vyslovuje a ten, kdo to nezná je prachsprostý ignorant.

Ještě zůstáváte?

Ti, kteří to vydrželi, obdrželi kávový nápoj, o kterém pan majitel vypráví báje a vy si po právu myslíte, a i tomu věříte, že pijete lahodný mok…chyba lávky! To, co mi, v mém případě, dal vypít mi ani za mák nechutnalo!

Z profilu jen sleduji vyděšené dámy 50+ na odchodu, které si chtěly prostě dát jen „presíčko“ a „latéčko“.

„Nic takového tu nemáme a neprodáváme! Zajděte si do … tam Vám dají i to. Tam totiž neví, co je to kávová kultura!“ křičí majitel po dámách ještě pár chvil po jejich úprku ke konkurenci.

A mně dochází, že příště půjdu ke konkurenci raději též.

A co Vy, taky Vás někdo v obchodě případně v restauraci pobavil či přímo vytočil?

Autor: Martina Bojanovská | pondělí 1.8.2022 11:12 | karma článku: 42,73 | přečteno: 16241x
  • Další články autora

Martina Bojanovská

Hlídejte si svého staříka

Jejich tempo je vražedné. Jedou 40 km/h v obci i mimo. Nepoužívají blinkr, na hlavě klobouček a za předním blatníkem drny s trávou. Občas jim nesvítí jedno přední světlo a za autem táhnou skoro upadlý výfuk. Silnice jim je malá.

10.11.2023 v 19:31 | Karma: 37,29 | Přečteno: 4741x | Diskuse| Společnost

Martina Bojanovská

Pocta mému muži

Nedávno mi jeden velmi milý bloger dal otázku, koho teda k sakru vlastně chceme...kdo je podle nás ten pravý? Odpovědí mu budiž tento blog. Tedy alespoň pohled z mé strany, koho si představuji pod pojmem "ten pravý".

7.7.2023 v 16:13 | Karma: 36,63 | Přečteno: 5356x | Diskuse| Společnost

Martina Bojanovská

Sedl sis mi do klína

Nejmenovaný Jan Pražák byl inspirací dvěma blogerům pro pětiminutový poetický battle. Redakce jejich identitu zná, ale oba si nepřejí být jmenováni.

17.6.2023 v 8:51 | Karma: 15,26 | Přečteno: 686x | Diskuse| Poezie a próza

Martina Bojanovská

Cesta do Milána a zpět s božským Kájou

Mám styl Čendy, Žena točí globusem a Mildův záklon. Tak tohle byla fakt hodně povedená pracovní cesta do Itálie!

25.4.2023 v 14:31 | Karma: 14,95 | Přečteno: 635x | Diskuse| Společnost

Martina Bojanovská

Kariéristi a další zvířátka, které lze na pracovišti potkat

Všimli jste si někdy, že se to na pracovišti (na všech, kterými během života projdete) hemží krysami, kočkami, hady, psy, včelami, vosami, masařkami, opicemi, lenochody, ptáky a jinou havětí?

13.4.2023 v 21:52 | Karma: 16,81 | Přečteno: 789x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Biden nečekaně kývl na předvolební debatu. Kdykoli kdekoli, říká Trump

26. dubna 2024  22:27

Americký prezident Joe Biden se v pátek nechal slyšet, že by chtěl do debaty se svým předchůdcem...

USA mění systém pomoci Ukrajině: už ne sklad, ale zbraně přímo ze zbrojovek

26. dubna 2024  21:30

USA chystají dosud největší balík vojenské pomoci Ukrajině v přepočtu za více než 140 miliard...

VIDEO: Kdo nejlíp vříská? Soutěž v imitaci racků vyhrál malý chlapec

26. dubna 2024  20:36

Devítiletý Cooper Wallace z britského Chesterfieldu v neděli vyhrál čtvrté mistrovství Evropy v...

Ukrajinci se snaží před bojem utéct do Rumunska, v řece mnozí najdou smrt

26. dubna 2024  20:26

Tisíce Ukrajinců se od počátku ruské invaze pokusily překonat řeku Tisu na hranici s Rumunskem ve...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 81
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Jsem osoba velmi upřímná a mí nejbližší to se mnou mnohdy nemají jednoduché.

Mám ráda výtvarné umění, hudbu, hru na klavír, zpěv, procházky a svou (ne)dokonalou rodinu.

Ráda píši o věcech, o kterých se nemá mluvit (když už o nich není vhodné mluvit), protože by se to mohlo třeba někoho dotknout. 

To vše s nadsázkou mně vlastní.

Jo a díky za 2. místo v kategorii Nováček v Blogerovi roku 2020!

 

Seznam rubrik